PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kierownik działu technicznego w dużym hipermarkecie

  • 1. Data: 2003-06-08 20:53:38
    Temat: Kierownik działu technicznego w dużym hipermarkecie
    Od: "Mariusz" <d...@w...pl>

    Witam szanownych grupowiczów!

    Ile może zarabiać gościu na takim właśnie stanowisku, ponieważ byłem na
    rozmowie i zaproponowałem 2450 netto i byli lekko zdziwieni ta kwotą czy
    naprawdę się wygłupiłem. Prosze o poradę? A może ktoś zna zarobki kierownika
    działu technicznego w duzym hipermarkecie.
    Z góry dziękuję za porady i odpowiedzi!

  • 2. Data: 2003-06-08 21:26:43
    Od: "root" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    | Witam szanownych grupowiczów!
    | Ile może zarabiać gościu na takim właśnie stanowisku,
    | ponieważ byłem na rozmowie i zaproponowałem 2450 netto
    | i byli lekko zdziwieni ta kwotą czy naprawdę się wygłupiłem.

    Z moich doświadczeń wynika, że powiedziałeś za mało.
    W Makro, 2 lata temu, najlepszy z pracowników działu
    technicznego dostawał do łapy 2200, kierownik oscylował
    w okolicach 4500 do łapy. Oczywiście plus premie kwartalne,
    roczne. Źródło pewne i sprawdzone :-) Zapodałbym co do złotówki
    ale mi wcieło gdzieś pliki z personalnego.

    A tak z innej beczki, to pożądane cechy kierownika budowy.
    Jak ci zaczną przebudowywać halę w 4 miejscach na raz,
    to zaczynają się niezłe klocki. Dodatkowo facet był odpowiedzialny
    praktycznie za każdy rysunek techniczny jaki się w hali znajdował.
    Użeranie się z wszelkimi inspekcjami jakie tylko można sobie
    wyobrazić oczywiście tymi związanymi ze sprawami technicznymi.

    pzdr
    root

  • 3. Data: 2003-06-08 21:30:23
    Od: "Piotr" <d...@w...pl>

    Dziękuję!
    Mam juz kilku letnie doświadczenie w tej branży.
    Dzięki

  • 4. Data: 2003-06-09 06:28:29
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > naprawdę się wygłupiłem. Prosze o poradę? A może ktoś zna zarobki kierownika

    Maaaalo ;)

    To najgorsze stanowisko w calym tym cyrku, wiec maaaaalo ;)