PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => Mid/Senior C# .NET Developer <=

  • 1. Data: 2018-04-24 09:10:03
    Temat: Katowice => Mid/Senior C# .NET Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego międzynarodowego klienta z główną siedzibą w USA,
    który specjalizuje się w elektronicznych systemach płatności
    zarówno po stronie Hardware'u jak i Software"u, posiadający
    oddziały w ponad 130 krajach, obecnie poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Mid/Senior C# .NET Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Praca przy projektach związanych z bankowością i płatnościami
    elektronicznymi

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z C# .NET
    * Dobra znajomość SQL
    * Doświadczenie w pracy z Microsoft Visual Studio oraz Web services:
    Rest i/lub SOAP API,
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w pracy z systemami integracyjnymi i SQL Server,
    * Znajomość lub chęci do nauki technologii frontend'owych:
    JavaScript, HTML, CSS
    * Doświadczenie w pracy w zespole Scrum

    ***** Proponujemy:

    * Prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
    * Karta Multisport
    * Szkolenia zawodowe i językowe
    * Miejsce parkingowe
    * Elastyczne godziny pracy
    * Regularne wyjścia firmowe
    * Świeże owoce
    * Konkurencyjne wynagrodzenie przy umowie o pracę bądź B2B

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1804
    => => =>