PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => IT Operations Manager <=

  • 1. Data: 2018-09-17 12:00:02
    Temat: Katowice => IT Operations Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla międzynarodowej firmy z siedzibą w Wielkiej Brytanii i
    Oddziałami w Polsce i Ameryce, tworzącego produkty i budującego
    systemy informatyczne do wirtualnego zarządzania nauczaniem,
    którego rozwiązania e-learningowe i środowiska do nauki
    wirtualnej są tworzone również w formie mobilnych aplikacji.
    Nasz Klient współpracuje z ponad 3500 Klientów z Wielkiej
    Brytanii i Stanów Zjednoczonych dostarczając im swoje produkty.
    Od momentu powstania, a więc od 2003 roku dostarczają
    rozwiązania e-learningowe zarówno dla sektora edukacyjnego jak i
    dla biznesu. Do obsługiwanych Klientów należą międzynarodowe
    firmy takie jak Danone, ZARA, a także British Safety Council czy
    The Scottish Government. Ponadto obsługują ponad 2000 szkół i
    wiele korporacji blue chip. Poza tworzeniem własnych aplikacji
    zajmują się również wdrażaniem systemów open source czy
    projektowaniem kursów e-learningowych. W związku z dalszym
    rozrostem firmy na Polskim rynku, poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** IT Operations Manager
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Zarządzanie od strony operacyjnej Polskim Oddziałem składającym
    się z ponad 50 osób, z czego większość tworzy dział IT
    * Kierowanie pracą Analityków, Developerów, Designer'ów i działem
    wsparcia
    * Krótko i długoterminowe planowanie organizacji i strategii, mając
    na celu zwiększanie efektywności
    * Opracowywanie i kierowanie wdrażaniem polityk i procedur
    * Zapewnianie pomyślnego świadczenia usług
    * Raportowanie bezpośrednio do Zarządu i Interesariuszy
    * Planowanie zasobów dla nowych projektów i usług
    * Monitorowanie i raportowanie
    * Doradztwo

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenie w zarządzaniu operacyjnym w sektorze IT, poparte
    sukcesami
    * Doświadczenie menedżerskie
    * Wiedza z zakresu IT
    * Język angielski na poziomie min. C1, umożliwiającym swobodną
    komunikację
    * Umiejętności zarządzania ludźmi wzbogacone o elastyczne i
    otwarte podejście
    * Wiedza z zakresu zarządzania finansami
    * Znajomość technik zarządzania
    * Chęć do wdrażania zmian w organizacji

    ***** Proponujemy:

    * Współpracę w oparciu o umowę B2B
    * Możliwość innych form zatrudnienia (umowa o pracę)
    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Praca w oddzielnym, indywidualnym pomieszczeniu
    * Zarządzanie polskim oddziałem składającym się z ok. 50
    pracowników, z czego większość tworzy dział IT
    * Raz na trzy miesiące wyjazd na 2-3 dni do Anglii w celu spotkania z
    Zarządem - wyjazdy sponsorowane przez firmę
    * Wyjazdy integracyjne - najbliższy planowany we wrześniu
    * "Fun Friday" - w każdy piątek zorganizowane wspólne śniadania w
    biurze lub poza biurem

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1809