PracaGrupypl.praca.dyskusjeKapitał początkowy › Kapitał początkowy
    From: "Jolanta Sokołowska" <j...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Kapitał początkowy
    Date: Tue, 29 Oct 2002 07:19:58 +0100

    Cześć
    Niech mnie ktoś oświeci, pracuję w jednej firmie od 97r. czy muszę jakieś
    papiery do ZUS;u składać?
    Mój mąż pracował w różnych firmach do 99r., prowadził też działalność
    gospodarczą, ale bez żadnej księgi przychodów itp. bo wtedy nie trzeba było
    prowadzić, jeśli dochód był do jakiejś kwoty (nie wiem dokładnie). Jakie
    papiery on musi zdobyć i do kiedy musi je złożyć do ZUS'u.
    Proszę o rady.
    Pozdrawiam
    Jola