PracaGrupypl.praca.dyskusjeJeśli ktoś szuka transportu max 8 palet 1400 kg łącznie to proszę to przeczytać (nowe auto+plandeka) (transport międzynarodowy) › Jeśli ktoś szuka transportu max 8 palet 1400 kg łącznie to proszę to przeczytać (nowe auto+plandeka) (transport międzynarodowy)
    From: "Transmaniak" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jeśli ktoś szuka transportu max 8 palet 1400 kg łącznie to proszę to
    przeczytać (nowe auto+plandeka) (transport międzynarodowy)
    Date: 18 Jan 2004 18:15:00 +0100

    Witam, do tej pory jeździłem Sprinterem furgon 4 europalety, już od dawna
    chciałem kupić większy samochód. Dostałem ciekawą ofertę od mojego dealera i
    wziąłem w leasing citroena jumpera 2.8 HDI plandeka 4.1 x 2.1 x 2.3 (dł, szer,
    wys) + kabina sypialna i trochę bajerów, auto prezentuje się doskonale i mieści
    8 palet (do 1400 kg), jest szybkie i wiem że dostarczę towar tak dobrze jak to
    robiłem Sprinterem. Do tej pory współpracuje z pewną firmą, dla której jeżdże
    np do Paryża za 500 EU, do Koln za 300 EU, firma daje mi powroty i nie ma
    większego problemu dotrzymuje terminów płatności itd. jednak jeśli znalazłby
    się ktoś kto zapłaci mi troszke więcej za podobne trasy i także zagwarantuje
    powroty (oraz będzie trzymał się terminów płatności) to chętnie
    zmienie ,,pracodawce" lub poprostu wezmę kolejne auto w leasing i zatrudnie
    kierowce. O ewentualny kontakt proszę na maila t...@o...pl Posiadam
    wszelkie potrzebne dokumenty, mam zarejestrowaną działalność gospodarczą,
    posiadam ubezpieczenie przewoźnika. Jeśli ktoś zagwarantowałby mi pracę
    przynajmniej na 2-3 lata na dobrych warunkach mogę kupić każdy samochód o ład.
    do 1,5 tony i DMC do 3.5 tony np jakiś mikrobus 9 osobowy, kontener, furgon itp.
    Moje auto zawsze dociera na czas ponieważ kocham swoją pracę...