PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie zdjecie do CV

  • 11. Data: 2005-12-13 14:01:00
    Temat: Re: Jakie zdjecie do CV
    Od: " " <e...@g...pl>

    Zdjecie nie odgrywa u nas zadnej roli, irytuje czasem jak zdjecie ma 10MB.

  • 12. Data: 2005-12-13 16:44:54
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    e...@g...pl napisał(a):
    > Zdjecie nie odgrywa u nas zadnej roli, irytuje czasem jak zdjecie ma 10MB.
    Tiaaa, nie odgrywa. Może po prostu nie wiecie, że odgrywa.

    pozdr.
    m.

  • 13. Data: 2005-12-13 23:00:57
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Maciek Sobczyk pisze:

    > Tiaaa, nie odgrywa. Może po prostu nie wiecie, że odgrywa.

    Jeśli go nie ma, to jaką rolę odgrywa?

    I po co właściwie zdjęcie w CV, tak naprawdę?

    Jubal

    --
    [ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
    [ BOF2510053411, http://hell.pl/baran/tek/, alchemy pany! ] [ The Answer ]

    Tact is the ability to tell a man he has an open mind when he has a
    hole in his head.

  • 14. Data: 2005-12-13 23:04:07
    Od: Michał <m...@s...net>

    Miros/law L. Baran wrote:
    > Jeśli go nie ma, to jaką rolę odgrywa?

    żadną.

    > I po co właściwie zdjęcie w CV, tak naprawdę?

    żeby skojarzyć twarz z treścią CV

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 15. Data: 2005-12-14 07:15:36
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Michał pisze:

    > żadną.

    > żeby skojarzyć twarz z treścią CV

    W celu...?

    Jubal

    --
    [ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
    [ BOF2510053411, http://hell.pl/baran/tek/, alchemy pany! ] [ The Answer ]

    If only one could get that wonderful feeling of accomplishment
    without having to accomplish anything.

  • 16. Data: 2005-12-14 07:29:29
    Od: "b3ut" <b...@g...pl>

    > W celu...?

    Żeby HR guy mógł pomyśleć "oczy tęsknią za rozumem", a aplikację odłożyć na
    "dalszą półkę"

  • 17. Data: 2005-12-14 08:40:33
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Miros/law L. Baran napisał(a):
    > I po co właściwie zdjęcie w CV, tak naprawdę?
    Dla kogo właściwie kandydat stara się napisać jak najbardziej
    profesjonalne i estetyczne CV? Dla rekrutera? Otóż nie - dla siebie, bo
    jeśli CV wzbudzi pozytywne zainteresowanie, ma on większe szanse
    przynajmniej na rozmowę kwalifikacyjną.

    Zdjęcie zamieszcza się po to, by spersonifikować tą suchą wyliczankę
    faktów, jaką jest CV. W ten sposób nabiera ona ludzkiego wymiaru a sam
    kandydat jest bliższy, bardziej znany. Jest to element pierwszego
    wrażenia, jakie wyrabia osoba oglądająca CV.

    Po to właśnie zdjęcie w CV - by pierwsze wrażenie było bardziej
    pozytywne. Oczywiście zalezy to także od doboru zdjęcia do CV. Fatalnie
    dobrane, potrafi spaprać opis najpiękniejszej kariery zawodowej.

    pozdr.
    m.

  • 18. Data: 2005-12-15 10:38:44
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT Maciek Sobczyk pisze:
> [...]

    > pozytywne. Oczywiście zalezy to także od doboru zdjęcia do CV. Fatalnie
    > dobrane, potrafi spaprać opis najpiękniejszej kariery zawodowej.

    Czyli zdjęcie jest dla rekrutującego? To dobrze w takim razie, że
    żądanie zdjęcia jest bezprawne.

    A w ogóle, to wolę po prostu dobrze złożyć CV.

    Jubal

    --
    [ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
    [ BOF2510053411, http://hell.pl/baran/tek/, alchemy pany! ] [ The Answer ]

    He who wonders discovers that this in itself is wonder.
    -- M. C. Escher

  • 19. Data: 2005-12-24 11:17:49
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Dnia Tue, 6 Dec 2005 22:22:47 +0100, Walsky napisał(a):

    > Mam pewien dylemacik dotyczacy zdjecia; nie wiem (tak naprawde) czy wogole
    > je dodawac, ale jesli tak to nie jestem pewien, jaka forme powinna miec ta
    > fotografia.

    Instrukcję proponuję zaczerpnąć z
    http://poland.usembassy.gov/poland-pl/docs_photo.htm

    Zdjęcie spełniające wszystkie niżej wymienione kryteria:

    # zdjęcie, wykonane w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, (...):
    # wymiary zdjecia - kwadrat o boku 5 cm;
    # kolorowe;
    # tło - białe lub inne jasne, jednolite;
    # twarz na zdjęciu musi mierzyć 3 cm od czubka głowy do podbródka;
    # wzrok i twarz muszą być skierowane prosto w obiektyw aparatu;
    # oboje uszu być widoczne;
    # nie można fotografować się w ciemnych okularach;
    # nie można fotografować się w nakryciu głowy, chyba że nakrycie noszone
    jest z powodów religijnych, jednak nawet w takich przypadkach cała twarz
    musi być widoczna.

    :))))

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy