PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie wynagrodzenie za wprowadzanie danych?

  • 1. Data: 2006-08-18 16:32:27
    Temat: Jakie wynagrodzenie za wprowadzanie danych?
    Od: "Gathor" <n...@w...pl>

    Witam
    Dostałem propozycje odnośnie wprowadzania danych do sklepu internetowego (
    zawieraja one zdjęcia, opisy, ceny itd.) Praca jest na zasadzie pracy
    zdalnej wprowadza sie te dane poprzez terminal. Jest około 1000 produktów do
    wprowadzenia (czyli trzeba zaktualizować 1000 stron www), i teraz moje
    pytanie:
    Ile zaoferować za wprowadzenie jednego produktu?
    Pytam bo problem jest taki, iż ta proponujaca osoba ma około 100 osób
    chętnych do wykonania tego Nie wim czy 2PLN to rozsądna cena z mojej strony.
    Czy mam szanse przy takiej stawce na dostanie tej roboty?
    Pozdrawiam
    J$S

  • 2. Data: 2006-08-18 17:14:11
    Temat: Re: Jakie wynagrodzenie za wprowadzanie danych?
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 18-08-2006 o 18:32:27 Gathor <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > produktów do
    > wprowadzenia (czyli trzeba zaktualizować 1000 stron www)

    ....pozycji w bazie...

    > pytanie:
    > Ile zaoferować za wprowadzenie jednego produktu?

    sprawdzałeś, ile czasu zajmuje wprowadzenie jednego produktu?

> [...]
    > strony.
    > Czy mam szanse przy takiej stawce na dostanie tej roboty?

    To jest robota intelektualnie poniżej odgarniania śniegu, jeśli
    zleceniodawca o tym wie, to nie spodziewaj się kokosów...

    --
    TLP

  • 3. Data: 2006-08-18 17:16:04
    Od: "Gathor" <n...@w...pl>

    > sprawdzałeś, ile czasu zajmuje wprowadzenie jednego produktu?
    Około 10 minut
    > To jest robota intelektualnie poniżej odgarniania śniegu,
    Ja o tym wiem i zleceniodawca pewnie tez sobie zdaje sprawe z tego, że to
    łatwa robota no tylko ktoś ja musi wukonać. Dlatego pytam za ile do strony
    mu powiedzieć, aby go nie odtraszyć bo chętnie bym sobie dorobił

  • 4. Data: 2006-08-18 17:22:50
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 18-08-2006 o 19:16:04 Gathor <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > strony
    > mu powiedzieć, aby go nie odtraszyć bo chętnie bym sobie dorobił

    Nie zapłaciłbym 12 PLN za godzinę. Wziąłbym moją 16-letnią kuzynkę
    (doswiadczenie: 3 lata obsługi GG) i zapłacił 6.

    --
    TLP

  • 5. Data: 2006-08-18 18:48:25
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Fri, 18 Aug 2006 18:32:27 +0200, Gathor napisał(a):

> [...]
    > chętnych do wykonania tego Nie wim czy 2PLN to rozsądna cena z mojej strony.
    > Czy mam szanse przy takiej stawce na dostanie tej roboty?

    wszytk ozalezy od nazrutu czasu na 1. wpis. Z autopsji wiem (bo kiedys
    robilem makro excela dlqa wpisywaczy) ze prosty wpis (mnije niz minuta na
    jeden wpis) nie kosztuje wiecej niz 25 gr. Choc przyznaje ze za ok 13 gr co
    placil moj szef (o ile pamietam) to trudno bylo kogos utzymac dluzej :)
    2PLN "na oko" to za duzo, chyba ze zleceniodowacy zalezy na czasie i
    jakosci danych a ty jestes w stanie zrobic to nienaturalnie ;) szybko.
    --
    http://the-foe.blogspot.com/

  • 6. Data: 2006-08-19 07:55:37
    Od: "Krop" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gathor" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    strony.
    > Czy mam szanse przy takiej stawce na dostanie tej roboty?

    Chyba żadne
    popatrz tu http://www.zlecenia.przez.net/main.php?type=oferta&i
    d=2964

    a tak serio to 60 gr to już bardzo przyzwoita stawka

  • 7. Data: 2006-08-21 04:21:49
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    to że intelektualny poziom roboty poniżej odgarniania śniegu, nie oznacza
    jeszcze, że praca jest lekka, łatwa i przyjemna;

    szczególnie przy,o ile dobrze pamiętam , 1000 opisów produktów;

    żmudne, nudne, no i trzeba uważać na literówki;