PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak traktuje sie absolwentow w urzedzie pracy.. › Jak traktuje sie absolwentow w urzedzie pracy..
    From: "Ania" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak traktuje sie absolwentow w urzedzie pracy..
    Date: Thu, 9 Jan 2003 17:50:08 +0100

    Hejka!
    opisze Wam jak aktywnie szuka sie w Polsce pracy..

    Szukam roboty przez urzad zatrudnienia. 30 - ego grudnia bylam na jednej "
    rozmowie kwalifikacyjnej " choc w sumie trudno to tak nazwac. Byl to staz w
    jakiejs firmie jako asystenta redaktora itp. Myslalam ze bedzie to klasyczna
    rozmowa a tu skąd! jakis stary "profesor" dal mi tekst ktory sam zreszta
    napisal (trudny jak ucho slonia) i kazal go tlumaczyc na angielski bez
    slownika. Z zawodu jestem filologiem, i wiem jak powinno tlumaczyc sie
    teksty. Mialam z tego zajecia na studiach, i zdania 10 razy nadrzednie
    zlozone i podrzednie rozlozone (a takie to bylo) tlumaczy sie ogolem a nie
    slowo za slowem. Zreszta symultowany przeklad robi sie to 5 latach studiow
    wyzszych! potem przyszla babka i zaczela ze mna gadac po angielsku. Ten
    teskt mi anulowali (podobno) bo sama stwierdzila ze jest za trudny. W sumie
    to nawet spox mi poszlo, ale efekt zaskoczenia sytuacja zrobil swoje. Nie
    spodziewalam sie takiego obrotu sprawy. Potem pytali mnie obslugi kompa,
    nawet sobie dawalam rade, pytali mnie w sumie podstaw.

    Niestety, przedwczoraj zadzwonili do mnie do domciu, i powiedzeli ze
    niestety nic z tego..

    Wierzcie mi ze to przykre jak idzecie na normalna rozmowe w sprawie pracy, a
    nie dowiadujecie sie nic tylko zaczynaja Was pytac jak uczniaka. To byl
    tylko staz, 450 zl miesiecznie, za co placa nie oni, ale sam urząd
    zatrudnienia, a mimo wszystko ze nie musza za tania sile robocza placic, to
    i tak ci dziekuja!

    Mialam jeszcze nagrana druga robote jako operator ruchu turystycznego ale
    facet nie dobieral komorki, a jak odebral to sie okazalo nie aktualne. Kiedy
    sie o tym dowiedzialam dobilo mnie to do reszty! znowu sie musialam
    fatygowac do urzedu pracy a to ode mnie daleko.

    Niestety, oferta po ktora pojechalam (asystentka z jezykiem slowackim, czyli
    cos dla mnie) nie byla mi dostepna! bo to oferta z pokoju 210 a ja mam
    czytac oferty objete programem pierwsza praca jedynie w pokoju 209!!!!
    dezorganizacja!!

    Baby sie na mnie wydarly ze nie mam podpisanych kartek o zatrudnienie, a ci
    z tego stazu kazali mi tylko wypelnic ich kwestionariusz, a do urzedu mieli
    dzwonic sami. Zas ta druga robota (telefon mialam podany tylko na komore do
    "szefa", zadnego adresu..to juz podejrzane) podobno nadal jest aktualna! one
    tam przy mnie zadzwonily i podobno miejsca są! dziwne, bo ja ja dzwonilam
    dzien wczesniej to nikt tam nie odbieral sluchawki. A potem ktos oddzwonil
    na moj numer i powiedzial ze nie aktualne. Jednak te babki w urzedzie pracy
    nie chcialy przyjac tego do wiadomosci i kazaly mi tam nadal dzwonic!

    Dzwonilam tam wczoraj caly dzien, ale abonent poza zasiegiem! adres firmy
    nawet na informacji o numerach 113 nie znany! Moj tata tak sie wkurzyl ze
    zadzwonil do tych bab i je tak zjechal przez telefon ze az sie boje tam
    teraz jechac, aby mnie z tym nie skojarzyly..;-) choc podal inne nazwisko.

    Tak wiec w ogole to oleje i nie pojade do urzedu w poniedzialek jak mi
    kazaly. One maja robote ale ta jedna to w ogole tak z czlowiekiem gada
    jakby łaske robila! powiem jej nastepnym razem ze chyba zapomniala od czego
    ona tam jest! Nic tam nie zalatwie, bo jak nie mam adresu do tej firmy to
    nawet nie moge isc po podpis ze tam bylam.

    Fajnie nie? a kasy jak nie bylo to nie ma!

    Pozdrawiam
    Ania
    ICQ#: 176024909 Current ICQ status: + More ways to contact me