PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak rozwiązać umowę o pracę okresową?

  • 1. Data: 2004-11-19 10:29:06
    Temat: Jak rozwiązać umowę o pracę okresową?
    Od: "andgum" <a...@w...pl>

    Witam szanownych grupowiczów.
    Być może to pytanie już gdzieś padło, ale nie umiem na nie trafić.
    Pytanie jest następujące:
    Mam zawartą umowę o pracę - czasową (Okres próbny), ale w między czasie
    odezwała się do mnie inna firma i zaproponowała lepsze warunki z tym że chce
    abym pracę rozpoczął za miesiąc tj. w 2/3 okresu próbnego u pracodawcy gdzie
    teraz pracuję.
    I pytanie: czy istnieje jakiś okres wypowiedzenia dla takich umów (w umowie
    nie ma nic na ten temat), czy obecny pracodawca może się nie zgodzić na
    wcześniejsze rozwiązanie umowy (nadmieniam, że nie jestem zatrudniony do
    jakiegoś większego projektu - jestem handlowcem).
    CZY ktoś zna jakieś przepisy na ten temat?
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-11-19 18:31:10
    Temat: Re: Jak rozwiązać umowę o pracę okresową?
    Od: "Tigree" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andgum" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I pytanie: czy istnieje jakiś okres wypowiedzenia dla takich umów

    Kodeks pracy
    Art. 34. [Okres wypowiedzenia umowy zawartej na okres próbny] Okres
    wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na okres próbny wynosi:
    1) 3 dni robocze, jeżeli okres próbny nie przekracza 2 tygodni,
    2) 1 tydzień, jeżeli okres próbny jest dłuższy niż 2 tygodnie,
    3) 2 tygodnie, jeżeli okres próbny wynosi 3 miesiące.

  • 3. Data: 2004-11-20 12:53:39
    Od: "andgum" <a...@w...pl>

    Dzięki