PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak opodatkować prowizję od sprzedaży za granicą ?

  • 1. Data: 2006-04-28 14:58:21
    Temat: Jak opodatkować prowizję od sprzedaży za granicą ?
    Od: Marek <x...@x...com>

    Maluję obrazki w fotoszopie(ikony,kliparty),zagraniczna firma z kanady
    sprzedaje moje obrazki na sztuki 1-2$ na ich stronie WWW z czego ja mam
    prowizję,jak się uzbiera jakaś sensowna kwota firma wysyła mi czek.

    Jak to opodatkować ? Ryczałt z DG ? Ja nie prowadzę sprzedaży więc chyba o
    żaden VAT nie muszę się martwić ? Oprócz tego chciałbym też prowadzić
    sprzedaż w Polsce na Allegro - buty,odzież - da się jakoś połączyć te dwie
    działalności ? Chciałbym rozliczać się ryczałtem.

    pozdr

    Marek0