PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak obliczyć wynagrodzenie netto? › Jak obliczyć wynagrodzenie netto?
  • Data: 2008-08-01 07:14:07
    Temat: Jak obliczyć wynagrodzenie netto?
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni forumowicze,

    Mam takie pytanie: dostałem propozycję pracy: umowa o pracę 1000pln
    brutto + miesięcznie dodatkowo pracodawca ma mi opłacać ubezpieczenie
    zdrowotne z funduszem kapitałowym w wysokości 400 pln.
    I teraz sedno: jakie będę mieć netto zasadniczej? Czy z zasadniczej
    będzie pobierany jakiś podatek za to dodatkowe ubezpieczenie 800pln?

    Mam nadzieję, że wytłumaczyłem sytuację jasno (podane kwoty są kwotami
    przykładowymi więc bez uszczypliwych komentarzy :) )

    Dziękuję i pozdrawiam