PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak jest postrzegany taki list motywacyjny? › Jak jest postrzegany taki list motywacyjny?
    From: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak jest postrzegany taki list motywacyjny?
    Date: Tue, 6 Jul 2004 19:21:23 +0200

    Witam :-)

    Mam pytanie do osób zajmujących się zawodowo rekrutacją: czego spodziewacie
    się po listach motywacyjnych, pisanych przez osoby z niskim wykształceniem
    (zawodowym)?

    Może to głupio zabrzmiało, ale mam dylemat. Piszę właśnie list motywacyjny
    w imieniu swojego teścia. List ten pisany językiem raczej nie przystającym
    do osoby, pracującej na proponowanycm stanowisku. Nie wiem, czy osoba,
    która będzie to czytać nie pomyśli "widać, że kandydat nie pisał tego
    samodzielnie" i odrzuci jako "fałszywkę", czy może nie ma to znaczenia?
    Napisać taki list samemu, czy może niech mój teść sam napisze od siebie, a
    ja ew. poprawię i wygładzę?

    Pozdrawiam grupowiczów.

    --
    Kamil Paszkiewicz