PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk w Sądzie Apelacyjnym w Gdańsku

  • 1. Data: 2012-01-03 19:58:25
    Temat: Informatyk w Sądzie Apelacyjnym w Gdańsku
    Od: "Marines" <m...@o...pl>

    Może ktoś wie ile można zarobić (netto) na tym stanowisku?

    Marines

  • 2. Data: 2012-01-04 07:12:18
    Temat: Re: Informatyk w S?dzie Apelacyjnym w Gda?sku
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-01-03 20:58, Marines pisze:
    > Mo?e kto? wie ile mo?na zarobi? (netto) na tym stanowisku?
    >
    > Marines

    Znajomy w tamtym roku starał się o pracę we Wrocławiu z tego co pamiętam
    w UM. Stanowisko informatyk.
    Na rozmowie zaproszono wszystkich na jedne termin. Wiec znajomy spędził
    w poczekalni kilka godzin. W tej poczekalni wywiązała się rozmowa m.in.
    o tym kto jaką stawkę zaproponował.
    Po wszystkim okazało się, że prace dostał gość, który chciał najniższą
    krajową za swoją pracę. Jako bonus mam bilet miesięczny na komunikacje
    miejską.

  • 3. Data: 2012-01-04 16:41:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 04 Jan 2012 08:12:18 +0100, Piotr <...@...com> wrote:

    >Po wszystkim okazało się, że prace dostał gość, który chciał najniższą
    >krajową za swoją pracę. Jako bonus mam bilet miesięczny na komunikacje
    >miejską.
    A czyli to Ty byles? :)

    WAM

  • 4. Data: 2012-01-04 21:38:16
    Od: "Marines" <m...@o...pl>

> [...]
    >

    > Po wszystkim okazało się, że prace dostał gość, który chciał najniższą
    > krajową za swoją pracę. Jako bonus mam bilet miesięczny na komunikacje

    Za najniższą krajową to ja w sądzie mogę być ochroniarzem :)

    Marines

  • 5. Data: 2012-01-05 08:15:12
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-01-04 17:41, WAM pisze:

    > A czyli to Ty byles? :)
    >
    > WAM
    :) Nie. Sorry literówka

  • 6. Data: 2012-01-05 08:18:05
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-01-04 22:38, Marines pisze:

    > Za najni?sz? krajow? to ja w s?dzie mog? by? ochroniarzem :)

    Widocznie wolał być informatykiem a nie ochroniarzem