PracaGrupypl.praca.oferowana › Informatyk - Grafik komputerowy

  • 1. Data: 2014-03-31 21:45:39
    Temat: Informatyk - Grafik komputerowy
    Od: VIPOL <r...@v...pl>

    Zarząd Spółki poszukuje osoby na stanowisko Informatyka w dziale IT

    Współpracując z naszą firmą, będziesz miał możliwość:
    - Wspierać dział IT w zakresie codziennych aktywności
    - Rozwiązywać bieżące problemy zgłaszane przez użytkowników
    - Wziąść udział w realizowanych projektach graficznych i stron internetowych
    - Opracowanie graficzne interfejsów, formularzy na potrzeby
    realizowanych projektów
    - Opracowanie materiałów drukowanych

    Oczekiwania:
    - Dobra znajomość systemu Microsoft Office 2007
    - Dobra znajomość Adobe (Photoshop, Illustrator), Corel Draw , AutoDesk
    AutoCAD
    - Podstawowa znajomość zagadnień sieci komputerowych
    - Znajomość PHP, HTML, CSS, JavaScript
    - Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i rozwiązywania problemów
    natury help-desk
    - Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i zdolności komunikacyjne -
    Otwartość na zdobywanie wiedzy i doświadczenia
    - Sumienność i rzetelność
    - Dobra znajomość języka angielskiego

    Oferujemy pracę w stabilnej, globalnej korporacji na pełny etat, ciekawe
    środowisko pracy, możliwości rozwoju zawodowego.

    Zgłoszenia zawierające CV wraz z Portfolio prosimy kierować na adres
    rekrutacja(at)vipol.pl

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o
    ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)"

  • 2. Data: 2014-04-02 02:17:39
    Temat: Re: Informatyk - Grafik komputerowy
    Od: artiun <a...@s...wp.pl>

    W dniu 2014-03-31 21:45, VIPOL pisze:
> [...]
    > - Wziąść udział w realizowanych projektach graficznych i stron internetowych
    > - Opracowanie graficzne interfejsów, formularzy na potrzeby

    Co do wykonywanych czynności nie mam zastrzeżeń.

    > Oczekiwania:
    > - Dobra znajomość systemu Microsoft Office 2007
    Przyda się
    > - Dobra znajomość Adobe (Photoshop, Illustrator), Corel Draw , AutoDesk
    > AutoCAD
    A np. Auto CAD po co, skoro gość ma być jw. dyspozycyjny (tzn. zawracają mu
    dupę, a on ma robić projekt!)
    > - Podstawowa znajomość zagadnień sieci komputerowych
    Kabelek podłączyć (wiadomo, czasem więcej)
    > - Znajomość PHP, HTML, CSS, JavaScript
    a po jaki ch...
    > - Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i rozwiązywania problemów
    > natury help-desk
    wiadomo, może oczekujecie fakultetu z psychologii
    > - Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i zdolności komunikacyjne -
    jw.
    > Otwartość na zdobywanie wiedzy i doświadczenia
    a kto będzie miał czas, bo za pracę w domu nie płacicie :)
    > - Sumienność i rzetelność
    to jasne
    > - Dobra znajomość języka angielskiego
    to jasne

    > Oferujemy pracę w stabilnej, globalnej korporacji na pełny etat, ciekawe
    > środowisko pracy, możliwości rozwoju zawodowego.
    Słowo kluczowe: korporacja

    > Zgłoszenia zawierające CV wraz z Portfolio prosimy kierować na adres
    > rekrutacja(at)vipol.pl
    Brawo. Dobrze, że nie oczekujecie zdjęcia (na jasnym tle, cała postać) :).

    --
    Artur
    0 weeks 1 day 17 hours 1 minute 9 seconds and 357 milliseconds.

  • 3. Data: 2014-07-07 09:57:03
    Od: kjdfg <a...@b...pl>

    artiun wrote:

> [...]

    wyluzuj, takie czasy, ludzkość nie będzie trwała wiecznie, wiesz że nasza
    galaktyka jest na kursie innej?

    @VIPOL
    Pisze się: Wziąć i nie wychodzi to po polsku, czy nie pasuje tu: brać,
    uczestniczyć w