PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk, 29 lat - Wrocław

  • 1. Data: 2005-02-06 09:07:04
    Temat: Informatyk, 29 lat - Wrocław
    Od: "Ania" <a...@p...onet.pl>

    Technik Informatyk, 29 lat - Znajomość rodziny systemów operacyjnych Windows
    (9x, NT/2000/XP), MS-DOS, Linux, pakiet Microsoft Office, programy graficzne
    (Corel, Photoshop), podstawy programowania C, C++, Turbo Pascal, tworzenie
    stron www za pomocą narzędzi, zagadnienia internetowe i sieciowe, sprzęt
    (hardware) i osprzęt komputerowy oraz audio-video i GSM. Angielski
    techniczny.
    Stale pogłębiam swoją wiedzę i obserwuję na bieżąco rozwój nowych
    technologii, co jest niezbędne w szybko rozwijającej i zmieniającej się
    branży IT. Chcąc jeszcze bardziej poszerzyć wiedzę i uczynić ją
    profesjonalną, rozpocząłem zaoczne studia inżynierskie na kierunku
    informatyka. Najbardziej interesuje mnie hardware oraz systemy operacyjne i
    sieci. Potrafię montować i konfigurować zestawy komputerowe, diagnozować i
    usuwać problemy sprzętowe oraz softwarowe, budować sieci kablowe i
    bezprzewodowe oparte na technologii IEEE 802.11, sprawnie korzystać z
    dokumentacji technicznej, także anglojęzycznej, administrować i konserwować
    wszystkie systemy z rodziny Windows.

    Kontakt
    email l...@n...pl