PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle można nie płacić składek ZUS › Ile można nie płacić składek ZUS
    From: "a...@w...pl" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ile można nie płacić składek ZUS
    Date: 2 Nov 2005 14:27:16 +0100

    Witam! Być może to jest bardziej właściwa grupa do zadania tych pytań niż pl.biznes

    Mam taką sytuację: mój były pracodawca już od 3 lat nie płaci składek ZUS
    (emerytalnych, zdrowotnych itp). Jest to spółka z o.o.. Zastanawia mnie ti, ile
    może trwać taki proceder? ZUS, pod który podlega płatnik nei robi absolutnie
    nic, co mogłoby spowodować ściągnięcie składek od pracodawcy. Nie pomagają pisma
    kierowane oficjalnie do ZUS. Odbywa się swoista przepychanka. Mam podejżenie, że
    ktoś w ZUS (rodzina, ktoś przekupiony) chroni pracodawcę. Panuje zmowa milczenia
    a jeśli już ktoś coś mówi to, że: brak pełnej dokumentacji, sprawa jest
    wyjaśniana itp itd..
    Ile tak można? Komu to zgłosić? Kierownik ZUS nie poczuwa sie do jakiejkolwiek
    odpowiedzialności. Może zgłosic to do prokuratury? Podejrzenie popełnienia
    przęstępstwa?
    Chodzi o inspektorat ZUS Kraków Podgórze ul. Zakpiańska
    Pozdrawiam
    A.