PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile kosztuje godzina pracy grafika?

  • 1. Data: 2003-09-09 13:28:44
    Temat: Ile kosztuje godzina pracy grafika?
    Od: "Artek" <p...@w...pl>

    w Krakowie
    Chodzi mi o średnia cenę obowiązującą na rynku

  • 2. Data: 2003-09-09 13:57:22
    Temat: Re: Ile kosztuje godzina pracy grafika?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Artek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > w Krakowie
    > Chodzi mi o średnia cenę obowiązującą na rynku

    grafika... hmm raczej za dzieło liczą..

    za to godzina pracy operatora komputera przy składzie itp to od 15 do 100
    +VAT
    ale to oczywiście ceny dla klienta..

  • 3. Data: 2003-09-09 14:16:51
    Od: "Artek" <p...@w...pl>

    Dziękuje ale sam nie znam efektu końcowego
    Chodzi mi osobe która siądzie ze mną przy komputerze i zrobi to o co
    poproszę.
    Czy 50 PLN/godzinę + VAT jest ok? Nie wiem czy bedzie to 1 godzina czy cały
    dzień.
    Na pewno nie dłuzej Max 8 h

  • 4. Data: 2003-09-09 14:49:53
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

> [...]
    > poproszę.
    > Czy 50 PLN/godzinę + VAT jest ok? Nie wiem czy bedzie to 1 godzina czy

    sory ale z siedzeniem z klientem to +100% ekstra - czemu? żadko kto potrafi
    pracować gdy ktoś patrzy mu na ręce...

    a czy 50 bedzie oki .. zapytaj chetnego.. ;)

  • 5. Data: 2003-09-09 15:16:06
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl> napisał(a):

    > sory ale z siedzeniem z klientem to +100% ekstra - czemu? żadko kto potrafi
    > pracować gdy ktoś patrzy mu na ręce...

    Na dodatek często-gęsto zatrudniający tak naprawdę zupełnie nie wie czego
    chce. Jak oznajmia to na początku to jeszcze jest znośnie, gorzej jak wydaje
    mu się że jest superhipergangstaznawcą i on wie wszystko najlepiej.

    pzdr
    konlin

  • 6. Data: 2003-09-10 03:19:08
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Artek" <p...@w...pl> writes:

    > w Krakowie
    > Chodzi mi o średnia cenę obowiązującą na rynku

    Czlowieku, no pomysl prosze. Ile kosztuje srednia cena na rynku za
    godzine pracy lekarza?

    A za godzine pracy prawnika?

    Przeciez to wszystko zalezy od tego, co taki grafik robi, jakie ma
    kwalifikacje, jak dobry jest w tym co robi, ile ma lat doswiadczenia
    etc.

    czasy socjalizmu z cenami umownymi i ustalonymi stawkami dawno minely.

    A jak chcesz srednia to sobie wejdz na portal wyborczej odnosnie
    pracy, poszukaj stanowiska grafika i policz srednia arytmetyczna czy
    jaka tam chcesz z wynikow ktore dostaniesz.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net