PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stosunek do sluzby wojskowej

  • 1. Data: 2003-09-09 09:50:17
    Temat: Stosunek do sluzby wojskowej
    Od: "syku" <s...@p...fm>

    Witam

    Chcialem zapytac czy w tym roku obowiazuje rozporzadzenie misistra obrony
    narodowej o przeniesieniu do rezerwy absolwentow studiow wyzszych. Niestety
    na www.mon.gov.pl nie doszukalem sie zadnych informacji na ten temat ...

    Jesli NTG to przepraszam ale ta grupa wydala mi sie najbardziej kompetentna
    do zadania tego pytania.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-09 10:24:55
    Temat: Re: Stosunek do sluzby wojskowej
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik "syku" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > na www.mon.gov.pl nie doszukalem sie zadnych informacji na ten temat ...
    >
    > Jesli NTG to przepraszaam ale ta grupa wydala mi sie najbardziej

    Tak jest!
    Dowód w mojej książeczce wojskowej!
    Powodzenia po studiach
    Michal

  • 3. Data: 2003-09-09 10:37:55
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

    Absolwenci zostali odroczeni w tym roku!
    Przeczytałem to w serwisie e-prawnik.pl (ponizej link)

    http://e-prawnik.pl/ep.php3/bD1wbCZwPTIyOTU=

    Pozdrawiam,
    Robal

  • 4. Data: 2003-09-09 10:42:57
    Od: "syku" <s...@p...fm>

    > Tak jest!
    > Dowód w mojej książeczce wojskowej!
    > Powodzenia po studiach
    > Michal

    A nie ma znaczenia czy studia sa zaoczne czy dzienne ? i czy dotyczy to
    rowniez studiow licencjackich ?

  • 5. Data: 2003-09-09 10:46:31
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    > A nie ma znaczenia czy studia sa zaoczne czy dzienne ? i czy dotyczy to
    > rowniez studiow licencjackich ?

    Ja skończyłem zaoczne - inżynier. Nie wiem co z licencjatem

  • 6. Data: 2003-09-09 10:50:26
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bjkb2a$hli$1@inews.gazeta.pl>, Mitch wrote:

    > Ja skończyłem zaoczne - inżynier. Nie wiem co z licencjatem

    A czy przenoszą tylko takich z konkretnego rocznika, czy wszystkich, którzy
    w tym roku zostali absolwentami?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 7. Data: 2003-09-09 10:54:31
    Od: "Mitch" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > A czy przenoszą tylko takich z konkretnego rocznika, czy wszystkich,
> [...]
    Dobre pytanie, ale nie wiem

    Zadzwoń do WKU to ci powiedzą - ja tak zrobiłem
    Pozdr

  • 8. Data: 2003-09-09 15:30:15
    Od: Paweł Biel <p...@s...pl>

    syku wrote:
> [...]
    >
    > Chcialem zapytac czy w tym roku obowiazuje rozporzadzenie misistra
    > obrony narodowej o przeniesieniu do rezerwy absolwentow studiow

    Tak.
    http://www.wojsko-polskie.pl/wortal/document.php?id=
    907

    --
    pozdrawiam
    Paweł Biel

  • 9. Data: 2003-09-12 07:46:51
    Od: "syku" <s...@p...fm>

    > A nie ma znaczenia czy studia sa zaoczne czy dzienne ? i czy dotyczy to
    > rowniez studiow licencjackich ?

    licencjat nie przeszkadza :)hik... wlasnie wrocilem z WKU i zostalem
    szczesliwym rezerwista hik...

    posdrooofkaaa hik...