PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie?

  • 51. Data: 2007-03-26 17:43:39
    Temat: Re: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie?
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Larsoden napisał(a):

    > Zastanawia mnie tylko czemu za każdym razem cała masa, niegłupich
    > skądinąd ludzi, musi koniecznie mu odpowiedzieć albo wdać się w czczą
    > polemikę zamiast olać.
    >
    > Nie karmcie trolla!

    http://gothic.ilife.pl/potwory1/troll.jpg

    tego ?

    E.

  • 52. Data: 2007-03-26 17:56:54
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Jakub Lisowski wrote:

    > Scenariusz jest taki:
    > przyłazi taki zaraz po studiach, i zapierdala jak mały kazio, w
    > dzień, w nocy, latem zimą, koledzy z teamu się na niego dziwnie
    > patrzą, potem siadają jak najdalej.

    Dodal bym jeszcze takiego co go przynosza w teczce i chce sie
    wykazac zaby potem awansowac.

    > Jak coś takiego wpływa na projekt informatyczny, można sobie
    > samemu wyobrazić - problemy z ciągłością, podsrywanie innych
    > szczurów, z wiedzą techniczną kompetencjami bywa różnie.

    Z wiedza zaczyna byc coraz cieniej ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 53. Data: 2007-03-26 18:41:01
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 26-03-2007 o 20:51:56 Maciej Bojko <m...@g...com>
    napisał(a):

    > I dlatego właśnie nasz PKB per capita jest o tyle wyższy
    > od zachodnioeuropejskiej średniej.

    Any User przynajmniej nie argumentuje _tak głupio_.

    --
    Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy więcej uczy obywateli,
    jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo może trysnąć.

  • 54. Data: 2007-03-26 18:51:56
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    wrote:

> [...]
    >każdej złotówki kapitału potrafią wycisnąć *znacznie* więcej zysku.

    I dlatego właśnie nasz PKB per capita jest o tyle wyższy

    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 55. Data: 2007-03-26 19:15:33
    Od: Jakub Wartak <j...@p...com.pl>

    asiaque wrote:

    > Bądźmy szczerzy: bycie "pomocnikiem administratora" (cóż to w ogóle jest?
    > i czy ja też mogę takiego dostać?) to raczej nie rocket science.
    > Wezmą tego, który wyda się najkumatszy i najpracowitszy za najmniejszą
    > kasę.

    No pewnie... od razu dopuszczaja ludzi do administracji klastrami baz danych
    DB2/Oracle w bankach. Jak ktos jest junior sales manaCZer oV "Ajfon" to
    pewnie mniej to Ciebie dziwi, hm? ;)

    --
    Jakub Wartak
    http://vnull.pcnet.com.pl/

  • 56. Data: 2007-03-26 19:57:16
    Od: asiaque <a...@w...hell.pl>

    Jakub Wartak <j...@p...com.pl> wrote:
    > No pewnie... od razu dopuszczaja ludzi do administracji klastrami baz danych
    > DB2/Oracle w bankach.

    Chętnie by to robili, gdyby byli na rynku doświadczeni specjaliści. Póki co
    więcej jest ofert (oczywiście nie mówimy tu o propozycjach entry-level) niż
    chętnych i doświadczonych w tych technologiach, zwłaszcza poza Warszawą.

    A ponieważ specjaliści są w cenie, taniej jest zatrudnić i wyszkolić kogoś
    od helpdeska, operatora czy innego młodszego administratora. Za to
    "pomocnik" kojarzy mi się z wycieczkami do ekspresu do kawy, nic nie
    poradzę.

    > Jak ktos jest junior sales manaCZer oV "Ajfon" to pewnie mniej to Ciebie
    > dziwi, hm? ;)

    Nie wiem, co to Ajfon, ale chętnie dam się oświecić. Czy to rodzaj bufona?

    a.

  • 57. Data: 2007-03-26 20:03:52
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Any User wrote:

    > A żebyś wiedział, że by mogli się wiele nauczyć.

    ale czemu tak się ograniczać, niech się uczą od Korei Północnej. Tam
    wszyscy się poświęcaja dla dobra Dowódcy i Narodu

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 58. Data: 2007-03-26 20:11:38
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Ogloszenia bez podania zarobkow (typowe dla tego kraju), to klasyczny
    przyklad braku poszanowania czasu potencjalnego pracownika.

    Marcin

  • 59. Data: 2007-03-26 20:14:18
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Michał wrote:
    > No w Anglii zarabiam 5k także żeby opłacało mi się pracować u polskiego
    > prywaciarza muszę mieć 6k ...

    z ciekawości - 5k czego i w jakim okresie, i skąd to wyliczenie na 6k, i
    znowy czego i w jakim okresie oraz gdzie.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 60. Data: 2007-03-26 20:59:35
    Od: Jakub Wartak <j...@p...com.pl>

    asiaque wrote:

> [...]
    > od helpdeska, operatora czy innego młodszego administratora. Za to
    > "pomocnik" kojarzy mi się z wycieczkami do ekspresu do kawy, nic nie

    Zadne ta nowina, ale do sedna: czyzby nagle mlodszy administrator byl w
    pelni niezalezny od senior administratora i mu nie *POMAGAL* ? Mozliwe ze
    autor uzyl slowa stosunkowo niefortunnie, ale zeby az tak sie tego
    czepiac...

    > Nie wiem, co to Ajfon, ale chętnie dam się oświecić. Czy to rodzaj bufona?

    Hm... marketingowcy powinni rece zalamac, tyle pieniedzy w bloto ( czytac: w
    reklamy ) laduja i dalej spoleczenstwo nieuswiadomione ze moze w kazdej
    sprawie skontaktowac sie z konsultantka Avonu ;)