PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie? › Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie?
    From: Piotr <p...@d...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Ile by Pan chcial zarabiac - jak poprawnie odpowiedziec na takie pytanie?
    Date: Sun, 25 Mar 2007 00:03:26 +0100
    Sender: l...@n...wsisiz.edu.pl

    Witam,

    Z takim pytaniem jak w temacie pewnie wiele osob szukajacych pracy
    spotkalo sie wiele razy. Wedlug mnie jest to jedno z najgorszych pytan
    ale niestety pojawia sie zawsze. Niestety jak dla mnie obie odpowiedzi
    sa zazwyczaj zle bo jesli czlowiek powie za malo to bedzie mial problem
    zeby wyjsc poza pewne widelki a jesli z koleji powie zbyt duzo to sie
    okaze ze uslyszy oklepany juz tekst - Odezwiemy sie do Pana.

    Jak sobie z tym radzic - jaka powinna byc odpowiedz zeby nie zamknac
    sobie drzwi przed nosem.