PracaGrupypl.praca.dyskusjeILE ZARABIA SRZEDAWCA W SALONIE FIRMOWYM IDEI › ILE ZARABIA SRZEDAWCA W SALONIE FIRMOWYM IDEI
  • Data: 2004-01-21 17:27:26
    Temat: ILE ZARABIA SRZEDAWCA W SALONIE FIRMOWYM IDEI
    Od: "Marta Piatek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    LUDZIE, POMOCY, JESLI PRACUJE KTOŚ Z WAS W SALONIE FIRMOWYM IDEI, TO JAKI
    JEST TAM SYSTEM WYNAGRODZENIA, PROWIZJA, TRZEBA ZALOZYC DZIALALNOŚĆ, CZY
    STALE WYNAGRODZENIE. MAM ROZMOWE W SPRAWIE PRACY I NIE WIEM ILE TACY LUDZIE
    ZARABIAJĄ!!!!!! PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDZ. BARDZO
    PROSZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MARTUNIA