PracaGrupypl.praca.dyskusje › I znowu umowa zlecenie....

  • 1. Data: 2002-09-03 11:03:29
    Temat: I znowu umowa zlecenie....
    Od: j...@g...pl (JaGodka)

    Hello ,

    Znowu temat rzeka - przegladalam w archiwum i sie pogubilam :)

    Pytanko:

    Student zaoczny nie majacy jeszcze 26 roku zycia z umowy zlecenia co
    placi?

    Przykladowo:
    5,70 pln/h * 184 h = 1048,80 (to jest kwota brutto)

    I co z tego mam odprowadzic? Tylko podatek? Ile w koncu ta osoba
    wezmie na reke? Jak by mi ktos mogl na priva wyslac te obliczenia
    bylabym wdzieczna :)

    Przepraszam za klopot i z gory dzieki za odpowiedz :)

    --
    Best regards,
    JaGodka mailto:j...@g...pl

  • 2. Data: 2002-09-03 13:54:49
    Temat: Juz wiem : I znowu umowa zlecenie....
    Od: j...@g...pl (JaGodka)

    Witam ponownie :)

    Juz sobie obliczylam... Przepraszam za klopot....
    :)

    --
    Best regards,
    JaGodka mailto:j...@g...pl

  • 3. Data: 2002-09-05 11:27:48
    Temat: Re: Juz wiem : I znowu umowa zlecenie....
    Od: "c_apitan" <c...@w...pl>

    Użytkownik JaGodka <j...@g...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@g...pl...
    > Witam ponownie :)
    >

    > Juz sobie obliczylam... Przepraszam za klopot....

    Witam !
    Po co sie meczyc nie lepij:

    http://www.tempservice.com.pl/informacje/kalkulator/

    i po klopocie.