PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...??? › I co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...???
    From: "zwykly_facet" <z...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: I co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...???
    Date: Sun, 20 Jun 2004 11:51:41 +0200

    Witam!
    Po raz pierwszy pisze na ta grupe, ale przejrzalem kilka ostatnich postow i
    zauwazylem tam rozniez pytania podobne do mojego. Co prawda nie wiem
    jeszcze, czego (jakich odpowiedzi) moglbym sie tutaj spodziewac, lecz
    niestety w mojej sytuacji nie jest mi za bardzo do smiechu...
    A mianowicie w wieku 28 lat i z tylko srednim wyksztalceniem (ekonomicznym)
    obudzilem sie ostatnio z reka w nocniku - a to za sprawa zwolnienia z firmy
    (z powodu ich trudnej sytuacji finansowej) po kilku latach pracy. Notabene
    nie byla to nawet zadna prestizowa praca, poniewaz pracowalem tam tylko jako
    zwykly sprzedawca na stacji Auto-Gazu. Teraz jednak pojawia sie przede mna
    kolejny problem - albo moze raczej 'wyzwanie' - polegajacy na znalezieniu
    nowej, innej pracy - co w malej miejscowosci i z moim wyksztalceniem oraz
    doswiadczeniem zawodowym wcale nie bedzie latwe. I szczerze mowiac nie wiem,
    co moglbym znalezc, za czym sie rozgladac, czego szukac...
    Na dalsza edukacje na razie mnie nie stac, poniewaz MUSZE zarabiac pieniadze
    i bardzo ich w tej chwili potrzebuje. Do wiekszego miasta (Poznania) mam az
    60km, co z kolei wiaze sie z kosztami (mam na mysli dojazdy).
    Wyksztalcenie - co to dzisiaj jest, nawet jezykow obcych porzadnie nie znam,
    troche tylko niemiecki. Jedyne moje ewentualne atuty to fakt, iz dosc latwo
    nawiazuje kontakty, a w kazdej trudnej sytuacji staram sie znalezc jakies
    rozwiazanie - no i jeszcze mam komputer z dostepem do internetu (choc tez
    jedynie modem) - tylko czy to w obecnych czasach wystaczy, czy na cos sie
    przyda...???
    Nie orientuje sie za bardzo w rynku pracy i szczerze mowiac naprawde nie
    wiem, co 'moglbym' robic dalej, wiec bardzo prosze o jakies sensowne
    podpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Darek

    PS. Na wszystkie komentarze w stylu: "trzeba bylo sie uczyc", "trzeba bylo
    myslec wczesniej" juz teraz odpowiadam - WIEM, lecz czasu juz nie cofne, a
    zycie idzie dalej...