PracaGrupypl.praca.dyskusje › Head hunterzy - którzy?

  • 1. Data: 2002-11-08 23:02:13
    Temat: Head hunterzy - którzy?
    Od: "Arek" <s...@w...pl>

    Witam. Chchialbym znaleźć prace jako informatyk za granicą (najlepiej w
    Szwajcarii albo w jakims anglojezycznym kraju).
    czy moze ktos poradzic, do kogo sie zglosic? Czy np. do Graftonu, czy moze
    sa jakies znane i sprawdzeni head hunterzy?

    Mile widzine uwagi osób, któe skorzystały z powodzeniem z takich usług.

    Arek.

  • 2. Data: 2002-11-08 23:45:20
    Temat: Re: Head hunterzy - którzy?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Arek" <s...@w...pl> wrote in news:aqhfpv$c7n$1@news2.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Czy np. do Graftonu, czy
    > moze sa jakies znane i sprawdzeni head hunterzy?

    Head hunting to nie jest okreslenie na zwykle posrednictwo....

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-11-09 08:31:36
    Od: "Arek" <s...@w...pl>

    > /ciach.../

    > Head hunting to nie jest okreslenie na zwykle posrednictwo....

    w porządku, może źle się wyraziłem, w sumie nie bardzo mialem dużo kontaktów
    z pośrednictwem pracy, więc mogę sie nie znać.
    Chodzilo bardziej o to, jakimi drogami można taką pracę znaleźć.
    Zwykle przegladanie ofert niestety daje slabe efekty, bo albo po prostu nie
    interesuja sie
    polskim pracownikiem, albo przeszkoda jest pozwolenie na prace.

    Tak wiec pytanie pozostaje: gdzie najlepiej sie zglosic w poszukiwaniu pracy
    w Europie, najlepiej w Szwajcarii?

    Pozdrawiam,
    Arek

  • 4. Data: 2002-11-09 12:32:02
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Arek" <s...@w...pl> wrote in news:aqih5i$p62$1@news2.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Tak wiec pytanie pozostaje: gdzie najlepiej sie zglosic w poszukiwaniu
    > pracy w Europie, najlepiej w Szwajcarii?

    Ja sprobowalbym w tamtejszych serwisach rekrutacyjnych, zarejestrowal sie w
    http://www.jobpilot.pl/, zwrocil sie do TMP
    http://eresourcing.tmp.com/ermap/flash/map.htm, poszukal zachodnioeuropejskich grup
    dyskusyjnych o tej tematyce. Mysle, ze europejskie oddzialy Graftonu tez moglyby
    pomoc http://www.grafton.pl/international.htm

    Gdzie najlepiej sie zglosic ? WSZEDZIE, gdzie tylko istnieje szansa ze dana agencja
    powiaze Cie z zachodnim pracodawca.

    Wojtek