PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Handlowiec zdalnie/ również jako praca dodatkowa

  • 1. Data: 2009-05-29 15:16:17
    Temat: Handlowiec zdalnie/ również jako praca dodatkowa
    Od: "www.grupazakupowa.prv.pl" <w...@p...pl>

    Poszukujemy Kandydatek/Kandydatów na stanowisko:
    Handlowiec

    Zaoferuj Klientom to, czego najbardziej teraz potrzebują - oszczędności.
    Pracuj w domu w wygodnym dla Siebie czasie - nie trać czasu i pieniędzy
    na dojazdy.
    Uwaga! Również jako praca dodatkowa - wykorzystaj swoją bazę Klientów.

    Wymagania:

    * talent handlowy
    * łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    * dostęp do internetu
    * doświadczenie w sprzedaży

    Oferujemy stałą współpracę i atrakcyjne wynagrodzenie.

    Adres e-mail na który należy przysyłać aplikacje znajduje się na naszej
    stronie internetowej www.grupazakupowa.prv.pl

  • 2. Data: 2009-05-29 22:24:23
    Od: "n.p." <n...@n...pl>

    A macie cos do zaoferowania *poza* aliasem w prv.pl? I copy-paste z innych
    ogloszen?
    Nie, nie chce mi sie nacisnac Alt dla PLiterek...

  • 3. Data: 2009-05-30 02:58:33
    Od: "jasc" <j...@n...pl>

    Użytkownik "n.p." <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > A macie cos do zaoferowania *poza* aliasem w prv.pl? I copy-paste z
    > innych ogloszen?
    > Nie, nie chce mi sie nacisnac Alt dla PLiterek...

    no jak to co mają do zaoferowania? "oszczędności" !
    czyli z "premią" możesz wyciągnąć nawet tyle co na kasie w Biedronce :D