PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Gdańsk => Team Leader / Senior Developer PHP <=

  • 1. Data: 2016-02-06 10:45:02
    Temat: Gdańsk => Team Leader / Senior Developer PHP <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, jednej z największych marek odzieżowych w
    Polsce, poszukujemy obecnie:

    *****
    ***** Team Leader / Senior Developer PHP
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * Odpowiedzialność za rozwój platformy dla e-sklepów największej
    marki odzieżowej w Polsce
    * Zarządzanie zespołem programistów w obszarze platformy Magento
    usprawnianie jego działań oraz wsparcie developerów, np.
    poprzez bieżącą pomoc techniczną, coaching, warsztaty
    * Zarządzanie projektami związanymi z e-commerce
    * Wsparcie biznesu i utrzymania platformy technicznej
    * Zarządzanie jakością wytwarzanych aplikacji

    ***** Od kandydata oczekujemy:

    * Minimum 6 lat doświadczenia zawodowego, w tym minimum 2 lat na
    stanowisku team leadreskim dla zespołu min 3 os.
    * Doświadczenia w dziale rozwoju oprogramowania (mile widziane
    Magento)
    * Znajomości technologii PHP 5 (OOP)
    * Znajomości technologii webowych HTML, CSS, JavaScript, jQuery, Ajax
    * Znajomości SQL
    * Znajomości systemu Linux i narzędzi linii poleceń
    * Potwierdzonej osiągnięciami umiejętności kierowania
    kilkuosobowym zespołem
    * Doskonałych umiejętności organizacyjnych (umiejętność
    wyznaczania celów i priorytetyzowania zadań dla siebie i
    zespołu)
    * Znajomości procesów biznesowych i perspektywy biznesowej
    realizowanych działań (świadomość kosztowa)
    * Znajomość technik zwinnych oraz narzędzi do ich praktycznego
    wykorzystania
    * Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki techniczne -
    Informatyka i pokrewne)

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym oraz świadczenia
    dodatkowe (pakiet medyczny, rekreacyjny, kupony zniżkowe do
    naszych sklepów)
    * Możliwość współtworzenia jednego z największych sklepów
    internetowych w Polsce
    * Korzystanie nowoczesnych narzędzi programistycznych (PHPStorm,
    JIRA, GIT, BitBucket, Capistrano, i wiele innych) oraz otwartość
    na nowe rozwiązania
    * Ciekawe zadania, dostęp do nowych technologii, rozwijanie wiedzy
    * Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o
    ugruntowanej pozycji na rynku (możliwe inne formy zatrudnienia)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1602
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=57b03324bb7a608f1319f69a54723af7