PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma Synergy Polska

  • 1. Data: 2002-10-25 05:07:59
    Temat: Firma Synergy Polska
    Od: "siNNer" <r...@i...pl>

    Witam!
    Czy ktoś z Państwa spotkał się z firmą Synergy (może tam już pracuje) jestem
    zainteresowany współpracą z nimi, ale nie wiem czego mogę się po nich
    spodziewać.
    Dziękuję z góry za informację.
    Paweł r...@i...pl

  • 2. Data: 2002-10-25 08:36:04
    Temat: Re: Firma Synergy Polska
    Od: "Maxx" <m...@a...net>

> [...]
    jestem
    > zainteresowany współpracą z nimi, ale nie wiem czego mogę się po nich

    Firma dla ktorej czasem wykonuje zlecenia kupowala od nich duza partie
    sprzetu (DUUUZZAAAA :)) i z tego co sie orientuje to wszystko zostalo
    solidnie zalatwione. Uszkodzony w transporcie sprzet zostal od reki
    wymieniony, dostawy pilnowal jeden z dyrektorow. Generalnie wrazenia bardzo
    pozytywne.
    Nie umiem tylko powiedziec, czy wynika to z tego, ze tak pracuje cala firma,
    czy po prostu nie chcieli podpasc klientowi, ktory zostawil u nich gore
    pieniedzy.

    Maxx

  • 3. Data: 2002-10-25 10:36:03
    Od: "Wiesław Popowski" <p...@s...pl>

    Witam,

    Ja pracuję w SYNERGY POLSKA S.A. jest super.

    Z pozdrowieniami
    Wiesiek

  • 4. Data: 2002-10-25 11:29:59
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    "Wiesław Popowski" <p...@s...pl> wrote in message
    > Witam,
    >

    > Ja pracuję w SYNERGY POLSKA S.A. jest super.
    >
    > Z pozdrowieniami
    > Wiesiek

    A wydawało mi się, że pracujesz(pracowałeś) w Microsystems... :))