PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma Doradztwa Personalnego-porada

  • 11. Data: 2005-09-11 16:08:38
    Temat: Re: Adecco
    Od: PZ <p...@m...com>

    Robert napisał(a):
    > PZ (news:v9hdv2-uct.ln1@minskmaz.com)

    > Jeśli akurat podało się telefon na sekretariat... Ale fakt, trochę
    > nietaktowne.

    Heh, wlasnie oni sami atakuja przez sekretariat. Wiedza gdzie pracujesz
    i dzwonia na sekretariat. I moim zdaniem trzeba z nimi delikatnie.

    > To czy narobią kłopotu i jak się z nimi współpracuje będę mógł powiedzieć w
    > następnym tygodniu. Ale nieomieszkam zdać relacji (oczywiście co do części o
    > której będę mógł mówić).

    Moim zdaniem moga narobic klopotu jak zadzwonia na sekretariat i
    powiedza cos za duzo.

    > Robert

    PZ

  • 12. Data: 2005-09-15 17:14:11
    Temat: Re: Firma Doradztwa Personalnego-porada
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Maciej Koziński (news:dfvkfo$r63$1@nemesis.news.tpi.pl)
    > I jeszcze uwaga natury ogólnej: jeśli chcesz coś zyskać, to podejdź do
    > sprawy na zimno, bez podpalania się "ach, co byłbym stracił" i "co za
    > projekt".
    > Pozdrawiam,

    No i niestety, przeszedłem do ostatniego etapu, ale nie dogadaliśmy się
    finansowo. No to szukamy dalej...

    Pozdrawiam,
    Robert