PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwna sytuacja.... › Dziwna sytuacja....
  • Date: Mon, 17 Jul 2006 23:07:12 +0200
    From: Qlfon <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dziwna sytuacja....

    Witam,
    Szukalem roboty i znalazlem, ale:
    1. pierwszy etap przeszedlem, na pytanie o oczekiwania finansowe jakos
    udalo mi sie odpowiedziec wymijajaco (swoja drogoa nienawidze tego:
    zwykle pada przed omowieniem zakresu obowiazkow, innych swiadczen
    pozaplacowych itp)
    2. telefon od Firmy, ze mnie zatrudniaja od 1. sierpnia (yupiii:))
    3. ale, ale: nie bardzo wiem co mam tam robic (tzn. wiem ze bede
    przedstawicielem med, ale nie mam pojecia jakie leki itd:), gdzie (na
    jakim terenie), jak wyglada organizacja, ile mi chca zaplacic i jesze z
    milion rzeczy, o ktorych miala byc mowa na drugim etapie, do ktorego nie
    doszlo bo sie od razu zdecydowali:)
    4. Czy to wszystko znaczy, ze zaplaca mi kazda stawke jaka sobie
    wymysle? A moze bede mogl wychodzic do pracy 2 dni w tyg. zamiast 5?
    Do czego zmierzam: czy to normalne jest, zeby informowac czlowieka o
    tym,z e chce sie go zatrudnic nie omawiajac z nim dosyc istotnych
    kwestii? Czy moze Firmy sa juz tak pewne siebie, ze nie przychodzi im do
    glowy fakt, iz ktos moze po prostu nie byc zainteresowany ich warunkami?
    Co prawda moglem ich poprosic o list intencyjny w takich dziwnych
    okolicznosciach przyrody... Dopiero byloby smiesznie:)
    --
    MSZ radzi wyjeżdżającym do Jordanii: Obowiązuje zakaz wwozu pontonów
    gumo­wych.