PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziennikarze

  • 1. Data: 2002-12-12 20:03:35
    Temat: Dziennikarze
    Od: i...@o...pl (Izabell)

    Poszukuje młodych dziennikarzy z powiatu poznańskiego, którzy
    chcieliby nawiązać współpracę z nowym tytułem pojawiającym sie na tym
    terenie. Zainteresowanych proszę o kontakt.

    --
    Pozdrowienia,
    Izabell mailto:i...@o...pl

    --------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

    Masz dość płacenia prowizji bankowi ?
    mBank - załóż konto
    http://epieniadze.onet.pl/mbank

  • 2. Data: 2002-12-12 20:28:28
    Temat: Re: Dziennikarze
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    "Izabell" wrote:

    > Poszukuje młodych dziennikarzy z powiatu poznańskiego, którzy
    > chcieliby nawišzać współpracę z nowym tytułem pojawiajšcym sie na tym
    > terenie. Zainteresowanych proszę o kontakt.

    Uprzedź od razu, ze sie dowiedza gdzie maja pracowac dopiero po rozmowie
    kwalifikacyjnejj ;o)))
    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=3338656

  • 3. Data: 2002-12-13 14:21:16
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    > O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
    > piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.

    Rozumiem, że piękne pupcie mają te leniwe anioły, które cały dzień leżą do
    góry brzuchem?

  • 4. Data: 2002-12-13 19:51:13
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    "Rafal" wrote:

    > Rozumiem, że piękne pupcie mają te leniwe anioły, które cały dzień
    > leżą do góry brzuchem?

    Jeszcze tego nei rozwazałam :)