PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dzialalnosc gospodarcza - ZUS

  • 21. Data: 2002-11-26 22:57:30
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza - ZUS
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Samotnik! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    Jest jeszcze jedna sprawa, mianowicie znalazlem cos takiego:

    http://firma.onet.pl/40435,1,0,2,eksperci.html?S=

    Czy ojciec bedzie musial cos takiego robic jak opisali w artykule? Bo chyba
    u niego w domu bedzie siedziba firmy. Chyba ze mozna podac dowolna lokacje,
    np. miejsce gdzie ja mieszkam, ale to wtedy ja musialbym zmieniac stawke
    podatku.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 22. Data: 2002-11-27 16:09:24
    Od: Korowiow <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Nov 2002 22:02:47 +0000 (UTC), MucK
    <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> oznajmił/a:

    >Jeszcze nie dokonca mnie przekonales co do tej emerytury, tzn. musze miec
    >solidny argument, ze ojcu jej nie zabiora. Chyba najlepiej upewnic sie w
    >ZUS'ie?

    Są kwartalnie ustalane limity ograniczające wysokość emerytury i
    zawieszające to świadczenie .
    Zobacz: http://www.zus.pl/swiadcze/emer011.htm

    Sławek
    GG#1397619
    ICQ#137114342

  • 23. Data: 2002-11-28 15:32:29
    Od: gryz0N <g...@i...pl>

    MucK napisał:

    > Czy jezeli nie jestem platnikiem VAT to nie moe wystaiwac faktur? To co
    > wtedy wystawiam?

    Wydaje mi sie ze wypisujesz rachunek. Ale nie sugeruj sie specjalnie
    moimi uwagami:) Nie znam tego z doswiadczenia. Ja podpisuje umowy:)

    > Jak pisalem w odpowiedzi na post Samotnika, planowana przeze mnie DG bedzie
    > sie zajmowala: uslugami artystycznymi i infomatycznymi. Tutaj wiec raczej
    > nie pasuje praca na umowe zlecenie/dzielo.

    Jesli nie bedzie tego duzo jak pisales to dlaczego nie?
    Chyba ze chodzi o definicje umowy zlecenia/ o dzielo.
    Ale to niech ktos wiecej wiedzacy Ci napisze.

    Powodzenia!

    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]