PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dystrybucja internetowa

  • 1. Data: 2007-03-07 07:45:09
    Temat: Dystrybucja internetowa
    Od: <@neostrada.pl>

    Poszukuje się uczciwych, godnych zaufania współpracowników, którzy są
    zainteresowani wysokimi zarobkami w niepełnym wymiarze czasu w komforcie
    własnego domu. To jest sprawdzona metoda uzyskiwania dochodów o niewielkim
    nakładzie czasu i wysiłku. (Kilka godzin dziennie) Wyślij do mnie e-mail na
    adres w...@w...pl Wspaniałego dnia

  • 2. Data: 2007-03-07 11:03:59
    Temat: Re: Dystrybucja internetowa
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    @neostrada.pl napisał(a):
> [...]
    > nakładzie czasu i wysiłku. (Kilka godzin dziennie) Wyślij do mnie e-mail na

    "dystrybucja internetowa"... kur*wa,
    pomysłowość ludzka nie zna granic, zaiste.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.