PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doktorat a praca

  • 1. Data: 2002-02-21 21:46:17
    Temat: Doktorat a praca
    Od: "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl>

    Użytkownik "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:a53qub$cqn$1@news.tpi.pl...
    > Hehe jak skonczys studia doktranckie
    > to bedzie rok pewnie 2006 bedziemy juz
    > w Unii a moze nie...

    Nie o mnie chodzi (ja inna branża).
    Ale o osobę, która na doktoracie
    jest już drugi rok i zastanawia się,
    czy czasem nie zrezygnować z niego,
    na rzecz pracy (troszkę więcej kasy
    - ok. 30%, ale opłacone ZUS, fundusz
    emerytalny). I jest to dziewczyna.

    > Zadajesz pytania na które nawet
    > wszystkowiedzący Lepper by nie odpowiedział

    Gdyby ona znała odpowiedź (albo ja),
    to bym nie pytał...

    > JEśli czujesz powołanie to pracy naukowej to do dzieła...

    Jest prawie że pewne, że po uzyskaniu
    doktora będzie musiała szukać pracy
    po za uczelnią...
    --
    Pozdrawiam ......................... Szymon

  • 2. Data: 2002-02-21 22:05:43
    Temat: Re: Doktorat a praca
    Od: "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm>

    Czesc, coz mysle ze niewiele masz do stracenia,
    jestem w tej chwili w Chicago, wydaje mi sie ze nie sa w stanie tego sprawdzic,
    jednak przed wyjazdem powinienes wiedziec ze z praca tutaj wcale nie jest
    wesolo, jesli masz jakies pytania pisz na priva
    Pzdr.
    Andy

  • 3. Data: 2002-02-21 22:18:14
    Od: "Szymon" <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl>

    Absolwent ubiega się o pracę na stanowisku programisty (Delphi, SQL).
    Duże doświadczenie, studia jednak nie związane z informatyką (magistr
    inżynier, Wydział Organizacji i Zarządzania o specjalności Komputerowo
    Zintegrowanych Systemów Zarządzania). Brak doświadczenia zawodowego na
    umowę i pracę. Jaką powinien podać propozycję wynagrodzenia, żeby nie
    wyszło na to, że oczekuje zbyt wiele w stosunku do swoich
    kwalifikacji, a zarazem, że zbyt mało, więc się mało ceni? Proszę o
    podanie kwoty netto (po odliczeniu podatku, na rękę - pomińmy progi
    podatkowe).

    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję
    TeDe

  • 4. Data: 2002-02-22 09:20:45
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    "kingram" <k...@g...net> wrote in message
    > Slavo wrote:
    > >
    > <ciach>

    > Salvo - wiecej informacji pliz...
    > Jakies linki o ZUS i dofinansowywaniu mieszkania?
    > Moze to cos o czym nie wiem?
    > A moze informacje o przelewaniu skladek emerytalnych do ZUS w Polsce to
    > tylko czyjes bzdurne wymysly lub "martwy przepis"?

    no wlasnie mi tez nic na ten temat nie wiadomo.....

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 5. Data: 2002-02-22 09:27:14
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    "Jacek Kr" <j...@h...com> wrote in message
    > Ciekawa str dla zainteresowanych pracą: www.astroman.com.pl/

    takie tam wszystko napuszone i ... nierealne

    szukaja samych championow (pewnie w celu zbicia ceny normalnych ludzi,
    ktorzy sie tam zglaszaja)

    M.

  • 6. Data: 2002-02-22 10:41:27
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    kingram wrote:

    > Co powinien prezentowac swoja osoba dobry menedzer?

    Generalnie zdolnosci przywodcze
    + umiejetnosc sterowania zespolem ludzkim - czyli zarowno taki
    Mahatma Ghandi jak i Adolf Hitler +- wiedza merytoryczna (czasem
    wrecz niewskazana jak przy projekcie Manhatan)

    > Podpowiadam ze tego typu wiadomosci nie uzyskuje sie w szkolach ale w
    > praktycznym zyciu...

    Nalepsza wizytowka jego osoby to po prostu skutecznosc w realizcji
    zlecanych zespolowi zadan.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 7. Data: 2002-02-22 11:36:54
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    Czy ktos z was kojarzy taka firme jak DATASTAR ?
    jakies doswiadczenia w pracy lub wspolpracy,
    czego mozna sie spodziewac zatrudniajac sie u nich ?
    byc moze bede mial szanse dla nich popracowac
    a naczytawszy sie roznych rzeczy o roznych firmach
    na tej grupie staram sie byc ostrozny :)
    pozdrawiam i dzieki za odp

  • 8. Data: 2002-02-22 12:18:40
    Od: Adam Hernik <a...@i...com>

    JAK W TEMACIE, CZY KTOS TAM PRACUJE I JAK TO WYGLADA
    POZDRAWIAM

  • 9. Data: 2002-02-22 15:28:13
    Od: TeXXaS <m...@e...pw.edu.pl>

    On Fri, 22 Feb 2002 16:14:41 +0100, "Kromek Turlanek" <k...@p...invalid>
    wrote:

    Calkiem ciekawy zbior krzaczkow.
    Mozesz zapodac jeszcze raz bez tego wszystkiego ?

    Marecki

  • 10. Data: 2002-02-22 19:03:19
    Od: "Tito" <m...@w...pl>

    "Tito" <m...@w...pl> wrote in message news:a5643l$8hi$1@h1.uw.edu.pl...

    > Użytkownik "wojtek lisowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > tak to prawda nie wiedza, ze sporo traca - bo ludzie niedoswiadczeni tez
    > maja sporo do zaoferowania
    > i niejednokrotnie sa wydajniejsi od takiego z 10 letnim doswiadczeniem
    > ale to sa stare przyzwyczajenia - nie ida z postepem
    > tylko tkwia w przestarzalych przekonaniach - niekoniecznie slusznych
    > szkoda ze tak jest :((((((

    > dzieki - pozdr.

    No nie wiem, czy ktos swiezo po szkole zbyt duzo potrafi, jeszcze kilka lat
    temu firmy mialy kase zeby sobie pracownika wychowac, a teraz tna koszty i
    ida na latwizne, wola na krotka mete wziac kogos ze stazem, kogos kogo sa o
    wiele bardziej pewni...

    Prawda jest brutalna