PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie moge znalezc pracy (PS) › Dlaczego nie moge znalezc pracy (PS)
    From: GSN <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dlaczego nie moge znalezc pracy (PS)
    Date: Mon, 26 Jan 2004 22:47:35 +0100

    W sprawie "papierka" wyjaśniam - pani kierowniczka nie wymagała tego
    wprost, takie pytanie padło jednak na rozmowie, pracy nie dostałem, z
    czego wniosek że musiało to mieć znaczenie.

    Dziś mnie naszedł inny problem. Otóż rozmawiałem z pewną osobą, która
    pokazała mi ogłoszenie w Wyborczej pewnej firmy, która poszukiwała
    pracownika do działu personalnego. Padła sugestia "złóż tam ofertę",
    mimo że wyraźnie pod spodem napisali, że wymagają roku doświadczenia
    na takim samym stanowisku. Na moje protesty, że nie mam zamiaru tak
    bezczelnie kłamać, usłyszałem "inaczej nigdy nie znajdziesz pracy".

    Możliwe są dwa wnioski: albo ta osoba to kompletny kretyn, albo nie
    opłaca się dzisiaj być uczciwym. Zakładając, że to drugie, można
    przecież pójść dalej. Po co kłamać, że się pracowało w dziale takim
    czy siakim, najlepiej od razu zmyślić sobie cały życiorys, łącznie ze
    stażami zagranicznymi.

    Czy ja już kompletnie zwariowałem?

    silvermane