PracaGrupypl.praca.dyskusje › DLACZEGO PRACODAWCY SĄ TAKIMI SZUJAMI ???

  • 21. Data: 2002-05-04 07:07:53
    Temat: Re: DLACZEGO PRACODAWCY SĄ TAKIMI SZUJAMI ???
    Od: "news.chello.pl" <J...@c...pl>

    Użytkownik "sebur" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aajgqk$116$1@news.onet.pl...

    > Ja nie widzę w tym nic śmiesznego :-(
    > sebur
    >

    > Bo widzisz nie potrzeba chodzić do kina aby obejrzeć scenkę rodzajową
    typu......... te dranie tylko żądają wypłat co miesiąc a skąd na to mam
    brać skoro jestem w dołku.......Faktycznie jak nie można być w dołku gdy
    buduje się teraz domy dla córki i syna. A do tego miesiąc na Florydzie z
    żoną. Skąd na to wszystko brać!!!!
    Ja już wiem, z pensji swoich pracowników.....

  • 22. Data: 2002-05-05 18:44:15
    Od: "poker" <p...@w...pl>

  • 23. Data: 2002-05-10 19:23:12
    Od: "artek" <g...@p...fm>

    "trol" <t...@w...pl> wrote in message news:aaio8f$9up$1@news.tpi.pl...
    > OKI, mogl sie nie znac, mogl zatrudnic specjalistę. Ale rozmawiamy tu o
    > ludzkiej uczciwości, dotyczącej pracy. Z tego by wynikało, ze pracodawca
    > musi sie z kazdej strony zabezpieczac nie mogąc liczyć na lojalność
    > pracowników, ktorzy mogą chcieć go oskubać. Ktoś nazwał pracodawców
    szujami
    > a ja wyrazilem opinie, ze nie brakuje szuj takze wśród pracownikow.

    nie znam sprawy osobiscie i pewnie kazda ze stron mialaby cos do
    powiedzienia na temat swoich racji

    zapytam wprost za jaka prace jak byly wynagradzane te pracownice?
    czy placa byla adekwatnna do wysilku wlozonego w prace?

    znam przypadek ze ludzie pracujacy po 10-12 godzin dziennie (soboty tez)
    otrzymuja 700-800zl na reke. w takim przypadku nie mozna mowic o lojalnosci
    pracownikow, ktorzy widza ze szef sie buduje lub zmienia co kilka miesiecy
    cztery kolka - to chyba jasne...

    --
    pozdrawiam
    Artur Jung