PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG - ZUS a czesciowy etat

  • 1. Data: 2003-12-15 12:08:04
    Temat: DG - ZUS a czesciowy etat
    Od: "Marcin Sz." <e...@p...onet.pl>

    Witam !

    Mam pytanie odnosnie oplacania skladek ZUS
    w przypadku rownoczesnego prowadzenia DG
    i pracy na etat.
    Jak wiadomo w przypadku pracy na etat od DG
    placi sie jedynie skladke na ubezpieczenie
    zdrowotne. Co dzieje sie w przypadku gdy jestem
    zatrudniony np. na 3/4, 1/2, 1/4 czy nawet 1/10
    etatu ? Czy istnieje jakis limit wysokosci skladek
    placonych z tytulu pracy na etat ponizej ktorego
    (liczonego etatowo lub kwotowo) nalezy placic
    pelna skladke na ZUS z tytulu DG ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam

    Ender

  • 2. Data: 2003-12-15 13:44:47
    Temat: Re: DG - ZUS a czesciowy etat
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <brk863$rmj$1@news.onet.pl>, Marcin Sz. wrote:
> [...]
    > etatu ? Czy istnieje jakis limit wysokosci skladek
    > placonych z tytulu pracy na etat ponizej ktorego
    > (liczonego etatowo lub kwotowo) nalezy placic

    Na etacie musisz zarabiać conajmniej 800 PLN.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl