PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wysłać list i CV do kilku osób z jednej firmy?

  • 1. Data: 2004-01-05 14:30:31
    Temat: Czy wysłać list i CV do kilku osób z jednej firmy?
    Od: "Trix" <t...@b...com>

    Witam,

    Chciałbym wysłać list motywacyjny i CV do pewnej firmy,
    która posiada trzech współwłaścicieli. Boję się, że list
    zaadresowany ogólnie na firmę zaginie. Dlatego chciałbym
    wysłać go do konkretnej osoby. Czy dopuszczalne jest
    wysłanie trzech listów do trzech współwłaścicieli? Jeśli
    nie, to do kogo wysłać ów list?

    Z góry dziękuję za rady,
    Trix.

  • 2. Data: 2004-01-05 14:41:30
    Temat: Re: Czy wysłać list i CV do kilku osób z jednej firmy?
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl>

    "Trix" <t...@b...com> napisał(a) tak:
> [...]
    > wysłać go do konkretnej osoby. Czy dopuszczalne jest
    > wysłanie trzech listów do trzech współwłaścicieli? Jeśli

    Do tego najważniejszego. Ja bym nie napastował każdego z osobna.

    Jerzy

  • 3. Data: 2004-01-05 15:00:17
    Od: "Trix" <t...@b...com>

    > Do tego najważniejszego. Ja bym nie napastował każdego z osobna.

    Właśnie problemem jest stwierdzenie, który jest najważniejszy.
    Wszędzie wymieniani są w porządku alfabetycznym. Informacje
    na temat ich działalności w ramach firmy, też są szczątkowe.
    Też mi się zdaje, że wysłanie listu do wszystkich może wprowadzić
    pewien zament. Chyba wyślę, do któregoś losowo.

    Trix.

  • 4. Data: 2004-01-05 18:32:14
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Trix wrote:

> [...]
    > Też mi się zdaje, że wysłanie listu do wszystkich może wprowadzić
    > pewien zament. Chyba wyślę, do któregoś losowo.

    Moim zdaniem to bez sensu. Napisz do wszystkich, tylko w liśćie
    motywacyjnym albo w mailu napisz, że list dostają wszyscy i jakoś
    zgrabnie wyjaśnij dlaczego piszesz do wszystkich. Losowo, to już
    kompletna bzdura - to już lepiej zadzwoń do firmy i zapytaj sekretarkę o
    to, do kogo to wysłać.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 5. Data: 2004-01-05 19:59:50
    Od: "Trix" <t...@b...com>

> [...]
    > zgrabnie wyjaśnij dlaczego piszesz do wszystkich. Losowo, to już
    > kompletna bzdura - to już lepiej zadzwoń do firmy i zapytaj sekretarkę o

    Witam ponownie,

    Szcześliwie udało mi się zidentyfikować funkcje trzech właścicieli firmy.
    Są to: dyrektor, dyrektor techniczny, dyrektor finansowy. Do którego
    z nich proponujecie wysłać aplikację? Może do głównego, to zbyt wysoko.
    Być może lepiej do technicznego, zwłaszcza, że chciałbym zajmować się
    tworzeniem oprogramowania w firmie (co jest głównym zajęciem tejże).

    Za wszelkie sugestie będę wdzięczny,

    Trix.

  • 6. Data: 2004-01-05 20:35:26
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Trix wrote:

    > Szcześliwie udało mi się zidentyfikować funkcje trzech właścicieli firmy.

    No, to problem sam się rozwiązał.

    > Są to: dyrektor, dyrektor techniczny, dyrektor finansowy. Do którego
    > z nich proponujecie wysłać aplikację? Może do głównego, to zbyt wysoko.

    W tej sprawie nie chodzi o wysokość, tylko o zakres kompetencji.

    > Być może lepiej do technicznego, zwłaszcza, że chciałbym zajmować się
    > tworzeniem oprogramowania w firmie (co jest głównym zajęciem tejże).

    Skoro masz startować na stanowisko programisty / projektanta - to pisz
    do dyrektora technicznego. Jak przyjdzie co do czego to on będzie miał
    ostatnie słowo, zakładając że firma jest dobrze prowadzona. Jeśli ma to
    by ć robota projektanta to możesz rozważyć wysłanie tego CV również do
    dyrektora głównego, aczkolwiek to już może być dyskusyjne. Napewno
    odpusć sobie pisanie do dyrektora finansowego, bo on co najwyżej może Ci
    odpisac, że nie ma kasy na dodatkowego zatrudnionego, a jesli chodzi o
    pozytywy to napewno Ci nie odpisze, że mają full kasy i moga kogoś
    zastrudnić, tak czy inaczej merytorycznie to on Ci nic nie napisze.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 7. Data: 2004-01-05 22:29:40
    Od: "Trix" <t...@b...com>

> [...]
    > pozytywy to napewno Ci nie odpisze, że mają full kasy i moga kogoś
    > zastrudnić, tak czy inaczej merytorycznie to on Ci nic nie napisze.

    Dzięki za pomoc. Przydała mi się.

    Trix.

  • 8. Data: 2004-01-05 23:00:26
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Trix wrote:
    > Jeśli ma to

    Sorry, przeliterkowałem się. Chodziło mi o posadę analityka w tym
    zdaniu, a nie projektanta.

    > Dzięki za pomoc. Przydała mi się.

    Nie ma za co i życzę powodzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 9. Data: 2004-01-06 10:58:06
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> napisał(a):

    > Skoro masz startować na stanowisko programisty / projektanta - to pisz
    > do dyrektora technicznego. Jak przyjdzie co do czego to on będzie miał
    > ostatnie słowo, zakładając że firma jest dobrze prowadzona. Jeśli ma to

    A mi się wydaje że właśnie nie, techniczny jest od tego żeby odpowiadać za
    sprawność serwerów, aktualność backupów i ew. sprawy bezpieczeństwa, skoro nie
    ma działu HR to decyzję o zatrudnieniu będzie podejmował główny dyrektor.
    Chociaż to oczywiście zależy od definicji "techniczny" i być może masz rację w
    tym konkretnym przypadku.

    pzdr
    konlin

  • 10. Data: 2004-01-06 11:10:18
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Konrad Inglot wrote:

> [...]
    > Chociaż to oczywiście zależy od definicji "techniczny" i być może masz rację w

    No, ja myslę, że jesli chodzi o stanowisko techniczne informatyczne to
    jak najbardziej przede wszystkim do dyrektora technicznego. Jeśli firma
    jest zarządzana sensownie to de factowzystkie rozmowy powinny się toczyć
    z dyrektorem technicznym i od yrektora głównego nawet nie zahaczyć.
    Ewentualnie może byc jakaś finalna rozmowa z dyrektorem głównym na
    zasadzie "właściwie już go zatrudniamy, ale jeszcze niech będzie
    ostatnie spotkanie z dyrektorem głównym". Przecież Trix bedzie
    bezpośrednim podwładnym własnie dyrektora technicznego , nie ?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz