PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy da sie odzyskac odsetki od Zarzadu Mienia ?

  • 1. Data: 2002-02-08 15:57:41
    Temat: Czy da sie odzyskac odsetki od Zarzadu Mienia ?
    Od: l...@p...onet.pl (LS)

    Mam mieszkanie wlasnosciowe w bloku.
    Na poczatku tego roku otrzymuje od zarzadu mienia komunalnego
    pismo-ugode. Stwierdzaja, ze w 1995 roku przez osiem miesiecy
    pobierali ode mnie za duze oplaty. Proponuja, ze mi te kwote oddadza -
    ja podpisze ugode i zrezygnuje z roszczen. Kwota nie zawiera odsetek.

    Do 1996 mieszkanie bylo komunalne. Potem dopiero wlasnosciowe.

    Jakie sa szanse wywalczenia zaleglych odsetek ? Ile mozna zazadac ?
    Wiem, ze trzeba bedzie to zrobic sadownie. Moze ktos juz przez to
    przechodzil ? Czy w takim wypadku mozna liczyc na adwokata z urzedu ?

  • 2. Data: 2002-02-08 18:56:34
    Temat: Re: Czy da sie odzyskac odsetki od Zarzadu Mienia ?
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "LS" <l...@p...onet.pl> napisał

    :
    : Do 1996 mieszkanie bylo komunalne. Potem dopiero wlasnosciowe.
    :
    : Jakie sa szanse wywalczenia zaleglych odsetek ? Ile mozna zazadac ?

    O ile mi wiadomo, po 3 latach wszelkie roszczenia przedawniają się. Zatem
    oni niczego nie muszą ci zwracać. Bierz co twoje, bo jeżeli zażądasz
    odsetek, to sprawę dostanie ich prawnik, który spowoduje, że nie dostaniesz
    ani grosza.

    --
    Jag
    adres bez cyferek

  • 3. Data: 2002-02-08 19:28:31
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Fri, 08 Feb 2002 15:57:41 GMT, l...@p...onet.pl (LS) wrote:

> [...]
    >pobierali ode mnie za duze oplaty. Proponuja, ze mi te kwote oddadza -
    >ja podpisze ugode i zrezygnuje z roszczen. Kwota nie zawiera odsetek.
    Zalezy od kwoty odsetek. Mysle ze najwygodniej dla obu stron aby cala
    kwota z _odsetkami_ byla oddana bezgotowkowo np w czynszu (smieci, za
    remont i ogrzewanie klatki schodowej i tego typu pierdoly).
> [...]
    >Wiem, ze trzeba bedzie to zrobic sadownie. Moze ktos juz przez to
    >przechodzil ? Czy w takim wypadku mozna liczyc na adwokata z urzedu ?
    Adwokat z urzedu nie wchodzi w rachube bo to proces cywilny i chyba
    mozesz obyc sie bez adwokata.

    Nie jestem prawnikiem i w ogole to zla grupa wiec sprawdz jeszcze na
    pl.soc.prawo

    Pzdr
    Limfo