PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chorobowe a brak książeczki ubezpieczeniowej?

  • 1. Data: 2003-09-08 08:45:05
    Temat: Chorobowe a brak książeczki ubezpieczeniowej?
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Witam!
    Czym można pójść na chorobowe nie mając legitymacji ubezbieczeniowej?
    Jak zmusić pracodawcę do wydania takiej książeczki?

    Schwester

  • 2. Data: 2003-09-08 09:26:53
    Od: "Hooligan" <m...@g...pl>

    Mi sie wydawalo ze Legitymacje ubezpieczeniowa musisz dostac od zakladu
    pracy zaraz po tym jak cie zatrudnia. (oczywiscie jesli to twoja pierwsza
    praca)
    Tak bylo w moim przypadku.
    Jesli juz w pierwszym miejscu zatrudnienia dostalem LU to potem tylko
    pieczatki wbijaja,
    z tego co wiem to co 6 miechow trzeba je aktualizowac

    Maciej

  • 3. Data: 2003-09-09 08:44:42
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    No tak, ale pracodawca nie chce dać książeczki a zdrowie nie dopisuje ale
    nie można iść do lekarza

  • 4. Data: 2003-09-09 12:29:58
    Od: Rafti <r...@W...pl>

    Dnia 2003-09-09 10:44, Schwester napisał :
    (ciach)

    Rozumiem, że pracujesz na podstawie umowy o pracę? Proponuję zadzwonić
    do najbliższego Inspektoratu Pracy.

    Rafti
    usuń WYTNIJTO żeby otrzymać prawdziwy adres

  • 5. Data: 2003-09-09 12:30:34
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
    > No tak, ale pracodawca nie chce dać książeczki a zdrowie nie dopisuje ale
    > nie można iść do lekarza

    Zgłoś się po nią sam do ZUS-u