PracaGrupypl.praca.szukana › Chcesz zatrudnić pewną i fachową osobę?

  • 1. Data: 2002-01-02 22:52:28
    Temat: Chcesz zatrudnić pewną i fachową osobę?
    Od: "Robert Kubanek" <b...@k...family4.net>

    Witam !!

    Szukam pracy w Szczecinie lub okolicy.Z wykształcenia jestem inżynierem
    mechanikiem,po średniej odlewnikiem.Bardzo dobrze znam się na wykonawstwie
    konstrukcji i galanterii stalowej.Znam bardzo dobrze technologię,byłem
    również konstruktorem.Umiem praktycznie wykonywać
    takie prace jak:glazura,terakota,gresy,malowanie i tapetowanie. Mam
    zarejestrowaną działalność/ www.konstal-bud.family4.net/
    Mogę również podjąć się pracy kierowcy w połączeniu z inną w/w funkcją.
    Dodatkowo internet przez 24h , tel/fax, poczta elektroniczna.

    Z poważaniem:
    r...@p...onet.pl
    tel.0609190251