PracaGrupypl.praca.szukana › Pilnie poszukuje 25 lat, niepalący

  • 1. Data: 2002-01-02 20:14:31
    Temat: Pilnie poszukuje 25 lat, niepalący
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Pilnie szukam konkretnej pracy przy luz komputerem -ami. Mam 25 lat,
    wykształcenie policealne techniczne(informatyka), prawo jazdy, angielski,
    doświadczenie przy montażu podzespołów(nie tylko komputerowych), jestem
    niepalący, otwarty na
    wszelkie propozycje w każdyej dziedzinie, szybko się uczę, staram się
    sumiennie wykonywać swoje obowiązki, mój reprezentatywny wygląd może pomóc w
    kontaktach z klientem, jestem gotowy do podjęcia własnej działalności
    gospodarczej. Sytuacja zmusiła mnie do tego że szukam każdej konkretnej
    pracy w dowolnej dziedzinie.
    m...@p...onet.pl
    tel. 0-504320763
    0-23 pref. 6552285