PracaGrupypl.praca.szukana › -= NA FERIE SZUKAM =-

  • 1. Data: 2002-01-02 21:24:03
    Temat: -= NA FERIE SZUKAM =-
    Od: "KrasiaK" <k...@a...net>

    Witam !

    Mam 19 lat. Jestem uczniem 4.klasy L.O.
    Jestem z Warszawy i szukam pracy na ferie zimowe ( od 21.I )

    Nie chciałbym roznosić ulotek po dworzu, bo warunki atmosferyczne są troche
    malo sprzyjajace.

    Posiadam duza wiedze informatyczne (Windowsy, Sieci lokalne, Internet,
    HTML, pakiet OFFICe, i wiele innych, zaczynam sie uczyc PHP, mySQL )
    Oprocz tego mam duzo checi

    Czekam na ewentualne oferty pracy na 2 tygodnie ( to nie koniecznie musi byc
    zwiazane z komputerami, ale jakby byla to byloby milo )

    Pozdrawiam, Krzysztof Krasiński