PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chcę się zwolnić i mam kilka pytań

  • 11. Data: 2006-11-16 05:44:57
    Temat: Re: Chcę się zwolnić i mam kilka pytań
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 15 Nov 2006 23:49:03 +0100, "Katanka"
    <k...@i...pl> zakodował:

    >To w ostateczności tak zrobię. Czy data nadania się liczy czy
    >muszę to zrobić odpowiednio wcześniej, aby poczta zdążyła dostarczyć pismo ?

    Ma mieć MOŻLIWOŚĆ zapoznania się w terminie - czyli musisz wysłać
    wcześniej. Czemu pracodawca miałby ponosić konsekwencje opieszałości
    jakiejś firmy, którą zresztą Ty wybierasz?

    >Hehehe :) A przecież może nie odebrać listu widząc adres nadawcy ;)
    >Przepraszam, że tak kombinuję, ale wiem do czego może być zdolny człowiek,
    >któremu ucieka kaczka znosząca złote jajka ;)

    Może nie przyjąć. Nie ma to jednak znaczenia, bo oświadczenie woli
    jest ważne, gdy druga strona MOGŁA się z nim skutecznie zapoznać. Nie
    ma znaczenia, czy wyrzuciła list do kosza, niszczarki czy zeżarł pies.
    Mógł przeczytać - działa.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 12. Data: 2006-11-16 05:47:05
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 15 Nov 2006 23:45:20 +0100, "Katanka"
    <k...@i...pl> zakodował:

    >Wręczę mu wypowiedzenie. On je weźmie, ale
    >może zawsze powiedzieć po upływie okresu wypowiedzenia, że ja mu nic nie
    >dałem. Chyba podpis będzie potrzebny na dokumencie, które ja zabiorą ze
    >sobą, jako dowód, że złożyłem wypowiedzenie ?

    Podpis jest przydatny w celach dowodowych. Możesz jednak mieć
    świadków, że wypowiedzenie wręczyłeś.

    > W umowie nie jest napisane nic
    >o okresie wypowiedzenia, ale ponieważ nie przepracowałem w tej firmie
    >pełnych 3 lat (umowa na czas nieokreślony) to mam okres miesięczny

    Ważny jest staż w momencie rozwiązywania umowy (czyli ostatniego dnia
    okresu wypowiedzenia). Jeżeli dalej nie będzie trzech lat - to masz
    miesięczny okres wypowiedzenia.

  • 13. Data: 2006-11-16 05:55:20
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Katanka wrote:
    > Witam serdecznie. Bardzo poważnie myślę o zwolnieniu się z mocno
    > stresującej pracy. Boję się jednak, że pracodwaca nie będzie mnie
    > chciał puścić zbyt łatwo, a gdy odmówię po propozycji podwyżki

    [ciach]

    Pięknie dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    pozdrawiam,

    --
    Katanka

  • 14. Data: 2006-11-16 07:51:13
    Od: "niki25" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    witam, zapis oznacza tylko tyle, ze nie mozesz poracowac w firmie
    konkurencyjnej i ze pracodawca zainwestował w ciebie a ty uzykałes
    informacje, których nie mozesz ujawnic,

    nie wiem jak to sie ma co do otwarcia własnej działnosci bo to takze jest
    uzycie i wykorzystanie tych wiadomosci które zdobyłes,,,,idz do prawnika i
    zapytaj bo mozesz miec z tego powodu problemy

  • 15. Data: 2006-11-16 08:18:04
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    w <ejg5ff$n5j$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Hmm, po chwili zastanowienia ... Wręczę mu wypowiedzenie. On je weźmie, ale
    > może zawsze powiedzieć po upływie okresu wypowiedzenia, że ja mu nic nie
    > dałem. Chyba podpis będzie potrzebny na dokumencie, które ja zabiorą ze
    > sobą, jako dowód, że złożyłem wypowiedzenie ? W umowie nie jest napisane nic

    Bardzo dobrze łapiesz. Robi się to tak: drukuje się wypowiedzenie w 2
    kopiach, idzie do sekretariatu i prosi o datownik na jednym i drugim, że
    wpłynęło.
    Albo robi się jakiś cuda z listem poleconym, potwierdzeniem odbioru i
    tak dalej.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 16. Data: 2006-11-16 08:32:47
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Jotte napisał(a):

    > Wiem dokładnie ile to wynosi (minimum).
    > Jak nie pamiętasz lub nie wiesz, to odsyłam do KP.

    a czy ta informacja jest mnie potrzebna czy tworcy watku?

    --

    glos

  • 17. Data: 2006-11-16 11:07:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ejg5mf$nof$1@nemesis.news.tpi.pl Katanka
    <k...@i...pl> pisze:

    > A, czli podpis jego będzie potrzebny na kopii, którą ja zabiorę ze sobą
    > :) Jednak ...
    Nie, nie podpis. Pieczęć sekretariatu, że pismo wpłyneło.

    > Dziękuję :) To w ostateczności tak zrobię. Czy data nadania się liczy czy
    > muszę to zrobić odpowiednio wcześniej, aby poczta zdążyła dostarczyć
    > pismo ?
    Liczy się data odbioru (będzie na potwierdzeniu).
    Nawet jak nie odbierze to wypowiedzenie będzie ważne tyle, że sprawa się
    trochę przedłuży.

    Jotte

  • 18. Data: 2006-11-16 12:07:35
    Od: robbi <r...@n...com>

    Jakub Lisowski napisał(a):

    > Bardzo dobrze łapiesz. Robi się to tak: drukuje się wypowiedzenie w 2
    > kopiach, idzie do sekretariatu i prosi o datownik na jednym i drugim, że
    > wpłynęło.

    Moze byc ciezko - sekretarka jak zobaczy co to za pismo moze panikowac
    albo chwycic za telefon i zapytac "Panie dyrektorze co mam zrobic?"

    > Albo robi się jakiś cuda z listem poleconym, potwierdzeniem odbioru i
    > tak dalej.

    I to jest bardzo dobra rada - skutecznie i bez szans na wymiganie sie od
    odbioru.

    p.s
    Katanka - powodzenia.
    Mysle ze ekipa z p.r.w bedzie czekala na twoj indywidualny debiut :)
    --
    pzdr
    robbi

  • 19. Data: 2006-11-16 22:02:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1163665967.237159.120130@m73g2000cwd.googlegrou
    ps.com
    glosnetu <g...@p...onet.pl> pisze:

    > a czy ta informacja jest mnie potrzebna czy tworcy watku?
    Sorry, zbyt pobieżnie przeczytałem i pomyślałem, że to mnie odsyłasz do KP
    ;))

    Jotte