PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cena za strone www

  • 21. Data: 2005-04-06 14:50:13
    Temat: Re: Cena za strone www
    Od: "YamUasica" <n...@s...net.pl>

    jak sie pieprzy z kazdym pikselem to ladna wizytowka tyle zajmie

    pozdrawiam
    yam

  • 22. Data: 2005-04-07 06:43:04
    Od: "Krzysiek" <s...@p...fm>

    > 750zl mowisz... to nam daje 7 i pol strony po 100zl. Ciekawe ile nocy bys
    > zarwal zeby je stworzyc. Wyszlyby ze dwa etaty pewnie.
    >
    > To ze ogolnie mamy recesje i ludzie malo zarabiaja to jedno. A to ze ktos
    > psuje rynek biorac 100zl za strone to inna rzecz.

    Generalnie jest to moja pierwsza taka usluga dla kogos, podobno strona
    www.automotortest.pl byla zrobiona za wlasnie 100zl. Technicznie "moja"
    strona bedzie troche bardziej rozbudowana. Niestety nie znam kogos kto
    robilby takie uslugi i praktycznie nie mam punktu odniesienia (dlatego pisze
    tu). Podejzewam ze gdybym wycenil na wiecej niz 300zl podziekowanoby mi za
    pomoc.

    To zlecenie spadlo na mnie dosc nagle i nie mialem czasu na wieksze
    rozeznanie w rynku.

    Krzysiek

  • 23. Data: 2005-04-07 09:56:08
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 7 Apr 2005 08:43:04 +0200, na pl.praca.dyskusje, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > tu). Podejzewam ze gdybym wycenil na wiecej niz 300zl podziekowanoby mi za

    Strona nie blyszczy pieknem ani zaawansowaniem. Ot prosta informacyjna, z
    pewna iloscia niewielkich bledow - taka sobie stronka. Ale za 100zl bym sie
    takiej nie tknal.

    Pomysl o tym ile by Ci zajelo stworzenie jej. I ile potem czasu poswiecisz
    na modyfikacje, rozmowy, ustalenia. Dodaj koszty. Jesli w ogole cos
    zarobisz, to niewiele, a pare dni zapewne Ci zejdzie (sama praca nad strona
    to moze byc kilka godzin, ale zmiany, ustalenia i wszystko wokol juz
    dluzej).

    Jesli ktos wzial za te strone 100zl to jest glupi. Pierwszy klient ktory
    dzieki tej stronie przyjdzie do zakladu zwroci natychmiast te kwote :)
    A gdyby tak ja zrobic nieco profesjonalniej i wypromowac, to tych klientow
    mogolby byc z deka wiecej. Ale to kosztuje.

    Nie mowie ze strona jest warta tysiace zlotych, ale przynajmniej te
    200-300zl sie nalezalo.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 24. Data: 2005-04-07 19:29:12
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Generalnie jest to moja pierwsza taka usluga dla kogos

    Rób ja uważasz, że ci się opłaci. To nie tylko cena robocizny!
    Znam osobę, co na pierwszym roku studiów (zresztą humanistycznych)
    robiła strony za darmo, czasem nawet dając drobną łapówkę-prezent za
    to. Osoba ta namówiła sporo drobniejszych firm na własną domenę i
    wykonanie strony, nawet załatwiając wszystkie formalności. Jedyne
    zastrzeżenie było takie, że na stronie była widoczna informacja, kto
    ją wykonał, z adresem www wykonawcy oraz firma, która stronę dostała w
    prezencie obiecała rekomendować (polecać) wykonawcę znajomym firmom.
    Dzisiaj - 3 rok studiów - ta osoba miesięcznie zarabia minimum 5tys.
    wykonując strony na zamówienie, nie przesadzając z przyjmowanymi
    zleceniami. Ma wystarczająco wiele zamówień bez dodatkowej reklamy.
    I olbrzymią bibliotekę własnych elementów, skryptów i szablonów,
    dzięki czemu wykonanie zlecenia jest realizowane sprawnie i szybko.

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/