PracaGrupypl.praca.dyskusje › CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???

  • 1. Data: 2002-05-09 17:58:49
    Temat: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZIŁEŚ PRACODAWCY DO ANALA ???
    Od: <y...@p...onet.pl>

    Pamiętaj - nie dal się chociaż dymać w pracy, bo pracodawcy to szuje i kanalie
    najgorszego gatunku !!!
    Wazelinę zostaw w domu !!! Nie daj się poniżać, pomiatać sobą i krzyczeć na
    siebie. Miej swój honor i znaj swoją wartość. A na zwolnienie - pamiętaj -
    zawsze podawaj hienę do Sądu Pracy!!!
    Pracodawca i tak uważa Ciebie za SZTUKĘ !!!

  • 2. Data: 2002-05-09 20:09:36
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    > zawsze podawaj hienę do Sądu Pracy!!!
    > Pracodawca i tak uważa Ciebie za SZTUKĘ !!!

    Yamahaa wiesz ja też mam dość tych pieprzonych naciągaczy, ale nie kumam co
    Tobą kieruje, puszczasz posta a potem nagle znikasz !!!
    Przyłącz sie do postów w których biorę udział, może będzie ciekawiej ....
    niż być w opozycji !

    Pozdro
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-05-09 20:46:03
    Od: <y...@p...onet.pl>

    Dobra.
    Kieruje mną chęć uzmysłowienia każdemu, że każdy pracodawca jest gnojkiem -
    nawet ten miły. Albowiem w chwilach krytycznych sprzeda każdego jak mięso.
    Poziom tych wszystkich pracodawców, jest żenująco niski, łączą oni w sobie
    wszystkie negatywne cechy człowieka, a pazerność ponad matkę rodzoną. Są
    prostakami bez skromności, taktu i kultury. A kupując drogi niedopasowany
    garnitur i wylewając co rano na siebie flakon wieczorowej wody
    kolońskiej,myślą, że dorównają absolwentowi np. historii.
    Najgorsze jest to, że nas ludzi traktują bez skrupuł, jak zło konieczne, które
    zawsze można kopnąć w cztery litery.
    Sami wokół siebie stwarzają mir niedostępności i chcą, aby pracobiorca
    traktował ich jak boga, a przynajmniej kogoś, kogo najdrobniejszy gest jest
    święty. Niestety są to pozoranci w 100%. To te dupki włąśnie są polską
    gospodarką !!! Nie potrafią w ogóle poruszać się w nowych realiach i dzięki
    takim kanaliom właśnie jest jak jest. Twierdzą dupki, że pracownicy są ich
    największym utrapieniem, a sami o HR mają pojęcie jak świnie o gwiazdach. Więc
    jak takie zera mogą dokonać właściwego naboru? Ech, nie chce mi się więcej
    dzisiaj gadać.

  • 4. Data: 2002-05-09 21:39:41
    Od: m...@s...pl (Marek Mikolajczyk)

    On 9 May 2002 22:46:03 +0200, <y...@p...onet.pl> wrote:

    Qurcze. I pomyslec, ze zamierzalem zasilic grono ew. pracodawcow
    zakladajac wlasna firme.
    Czy wizja przeistoczenia sie w mr. Hyde'a moze mnie od tego odwiesc ??

    Marecki
    Przyszla szuja, kanalia i ostatnia swolocz.

  • 5. Data: 2002-05-09 21:48:42
    Temat: Re: CZY DZISIAJ ZNOWU WCHODZI?E? PRACODAWCY DO ANALA ???
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Marek Mikolajczyk wrote:

> [...]
    > zakladajac wlasna firme.
    > Czy wizja przeistoczenia sie w mr. Hyde'a moze mnie od tego odwiesc ??

    Nigdzie nie jest powiedziane, że nie możesz być dobrym pracodawcą. Znam
    firmę, której szef mówi, że jego ludzie wiedzą, że dostają tyle, na ile
    firmę stać. I rzeczywiście tak jest.
    Wyjątek potwierdza regułę.

    Dogbert

  • 6. Data: 2002-05-09 21:49:16
    Od: <y...@p...onet.pl>

    > Qurcze. I pomyslec, ze zamierzalem zasilic grono ew. pracodawcow
    > zakladajac wlasna firme.

    Nie musisz, jedź na Sybir. Pracodawców w Polsce jest za dużo, tak. Niestety nie
    radzą sobie oni, na tyle, by zatrudnić wystarczającą liczbę ludzi. To cienkie
    bolki, a Ty trzymaj się z daleka od interesów - splajtujesz, a później będziesz
    winił tą swołocz która choruje jak każdy i dzięki której mogłeś kupić starej
    koronkowe majtasy od Chanel.

  • 7. Data: 2002-05-09 21:55:57
    Od: "fatFF" <f...@p...fm>

> [...]
    Więc
    > jak takie zera mogą dokonać właściwego naboru? Ech, nie chce mi się więcej

    Mimo, iż znaczna część osób Twoją wypowiedź uzna za wypowiedź oszołoma,
    osobiśćie uważam że jest dużo racji w tym co powiedziałeś. Ostatnio miałem
    nieprzyjemność rozmowy z takim człowiekiem, pracodawcą, naprawdę każdy nawet
    wyrozumiały człowiek nazwał by tą osobę chamem, świnią, tak taki właśnie
    był, cham bez wykształcenia, naprawdę każdy kto ma odrobinę poczucia
    godności osoby ludzkiej tak nazwałby tą osobę. Był on dyrektorem pewnej
    firmy. Przepraszam wszystkich których te słowa zbulwersowują, ale innymi
    słowami tej osoby nie da się opisać. Mam nadzieję, że mimo wszystko, że są
    jeszcze jacyś normalni ludzie wśród pracodawców. Ja jeśli będzie taka
    sytuacja w moim życiu, że stane się pracodawcą, niech wszystkie siły czuwają
    nademną bym nigdy nie stał się takim człowiekiem, trudno nawet nazwać tego
    typa człowiekiem to raczej kanalia, wypaczenie człowieczeństwa.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2002-05-09 22:01:27
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Twierdzą dupki, że pracownicy są ich
    > największym utrapieniem, a sami o HR mają pojęcie jak świnie o gwiazdach.

    No wreszcie cos rozsadnego powiedziales...
    Tylko ze zarzadzanie HR jest tylko w wielkich korporacjach i duzych firmach.
    Poza jest to mloda dziedzina zarzadzania/psychologii.

    I takie male pytanko, czy wyjechalbys do USA pracowac??
    (sam twierdze, ze nie chcialbym tam zyc)

  • 9. Data: 2002-05-09 22:07:32
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Marecki
    > Przyszla szuja, kanalia i ostatnia swolocz.

    Jeśli zostaniesz nadal "człowiekiem" to będzie pracownik miał o Tobie dobre
    zdanie !!!

    Wrangler

  • 10. Data: 2002-05-09 22:08:42
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Znam firmę, której szef mówi, że jego ludzie wiedzą, że dostają tyle, na
    ile
    firmę stać. I rzeczywiście tak jest.
    Wyjątek potwierdza regułę.

    Qrcze no takiego szcześcia nie miałem skoro mam o pracodawcach własne zdanie
    !!!

    Wrangler