PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV po angielsku

  • 1. Data: 2005-03-01 11:20:24
    Temat: CV po angielsku
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Witam,

    mam kilka pytań odnośnie pisania CV po angielsku. Chodzi mi o to jak napisać
    nazwę ukończonej szkoły średniej. Czy po polsku np. V LO im. kogos tam w
    Warszawie, czy jakoś to tłumaczyć? Druga sprawa to uczelnia. Napisałem nazwę
    uczeli i kierunek, ale dobrze byloby napisac tez wydzial. I znowu to samo,
    tłumaczyć nazwę wydziału? I ostatnia rzecz, jeśli mam tytuł inzyniera, a
    magister w drodze, to gdzie to napisać w CV? W rubryce edukacja, razem z
    nazwa uczelni i kierunkiem? Dzieki za pomoc

    pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2005-03-01 17:33:47
    Temat: Re: CV po angielsku
    Od: Sikoriusz I Wielki <s...@b...com>

    marcin napisal dnia 2005-03-01 12:20:

    > mam kilka pytań odnośnie pisania CV po angielsku. Chodzi mi o to jak napisać
    > nazwę ukończonej szkoły średniej. Czy po polsku np. V LO im. kogos tam w
    > Warszawie, czy jakoś to tłumaczyć?
    Mnie uczyli, że liceum to Grammar School, ale jako że u Anglosasów to
    rzadki twór, to za 5th High School chyba nikt się nie obrazi.

    > Druga sprawa to uczelnia. Napisałem nazwę
    > uczeli i kierunek, ale dobrze byloby napisac tez wydzial. I znowu to samo,
    > tłumaczyć nazwę wydziału?

    Jak miałem raz dorzucić cv po angielsku, to usłyszałem, że nie ma sensu
    podawać wydziału w wersji angielskiej.

    > I ostatnia rzecz, jeśli mam tytuł inzyniera, a
    > magister w drodze, to gdzie to napisać w CV? W rubryce edukacja, razem z
    > nazwa uczelni i kierunkiem?

    Wyglądałoby sensownie.
    Proponuję "MA in nazwakierunku (in progress)" czy jakoś tak...

    Aha, nie jestem ekspertem, napisałem tylko jak ja bym zrobił. A w ogóle to:
    http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=cv+template

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2005-03-01 23:27:18
    Od: "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "Sikoriusz I Wielki" <s...@b...com> wrote in message

    > Mnie uczyli, że liceum to Grammar School, ale jako że u Anglosasów to
    > rzadki twór, to za 5th High School chyba nikt się nie obrazi.

    Mozna sobie darowac to 5th, bo kogo to obchodzi? Mozna dodac profil klasy,
    jesli ma cos wspolnego z aplikowanym stanowiskiem.

    > Jak miałem raz dorzucić cv po angielsku, to usłyszałem, że nie ma sensu
    > podawać wydziału w wersji angielskiej.

    Na politechnikach sa wydzialy informatyczne, przez chemiczne do
    managerskich.
    Przeciez wypada podac swoja specjalizacje!!!

    > Proponuję "MA in nazwakierunku (in progress)" czy jakoś tak...

    No moment, jesli magister inzynier, to przeciez Msc Eng.

    gslabs

  • 4. Data: 2005-03-02 09:09:16
    Od: "Bashia" <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl> napisał w wiadomości

    > No moment, jesli magister inzynier, to przeciez Msc Eng.

    A nie po prostu MSc? Tez jestem inżynierem, ale nikt mi jakos o Eng. nie
    mówił (że mam pisać)...
    --
    bh

  • 5. Data: 2005-03-02 19:12:52
    Od: "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "Bashia" <B...@p...onet.pl> wrote in message

    > A nie po prostu MSc? Tez jestem inżynierem, ale nikt mi jakos o Eng. nie
    > mówił (że mam pisać)...

    Wszystkie wizytowki inzynierow za granica to zazwyczaj BSc Eng, czasem MSc
    Eng.
    Mozemy sobie wylumaczyc w ten sposob, ze np. matematyk to MSc, ale nie Eng.

    gslabs

  • 6. Data: 2005-03-02 19:51:44
    Od: "robert" <t...@w...pl>

> [...]
    > Eng.
    > Mozemy sobie wylumaczyc w ten sposob, ze np. matematyk to MSc, ale nie

    czyli jesli jestem inzynierem(jeszcze nie magistrem) to co napisac? BSs Eng.
    ??

    pzdr.
    marcin

  • 7. Data: 2005-03-02 22:49:35
    Od: "gslabs" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "robert" <t...@w...pl> wrote in message

    > czyli jesli jestem inzynierem(jeszcze nie magistrem) to co napisac? BSs
    Eng.

    Bsc Eng to odpowiednik licencjatu, takich 3-letnich studiow inzynierskich.
    Jednakze jest to tytul, ktory uzyskuje sie egzaminem, wiec jesli jestes po 3
    roku
    studiow magisterskich to tytulu takiego de facto nie masz, bo go nie
    broniles.

    gslabs