PracaGrupypl.praca.szukana › BRAK NADZIEI I MOTYWACJI

  • 1. Data: 2002-09-15 12:44:10
    Temat: BRAK NADZIEI I MOTYWACJI
    Od: "BEATA PAWŁOWSKA" <b...@N...gazeta.pl>

    SZUKACIE PRACY?
    HM, TO SZUKAJCIE! PISZCIE, WYPEŁNIAJCIE ANKIETY JEDNA ZA DRUGĄ I ŻYWCIE SIĘ
    NADZIEJĄ, KTÓRA PO MIESIĄCU PRZERODZI SIĘ W ROZPACZ.
    MAM PRZEPIĘKNY ZAWÓD: JESTEM REHABILITANTEM, DAJĘ LUDZIOM MOŻLIWOŚĆ
    POWRÓCENIA DO - PRZYNAJMIEJ! - PODSTAWOWYCH FUNKCJI ŻYCIA! MAŁO TEGO! KOCHAM
    TEN ZAWÓD, MIMO ŻE NIESIE ZE SOBĄ BÓL, CIERPIENIE, ŚMIERĆ. KOCHAM, KAŻDA
    OSOBA, KTÓRĄ "WYPROWADZĘ" JEST DLA MNIE ŻYCIODAJNYM TLENEM, DOWODEM NA TO, ŻE
    WARTO! WARTO WALCZYĆ O TYCH WSZYSTKICH, KTÓRYM LOS POSKĄPIŁ SWOJEJ
    ŻYCZLIWOŚCI.
    ALE! CO Z TEGO!?!?
    CO Z TEGO, ŻE CHCĘ, ŻE CHODZĘ PO RÓŻNYCH PRACODAWCACH?
    UWIERZCIE MI, MAJĄC W SOBIE TYLE PASJI DO ŻYCIA, TYLE ŻYCZLIWOŚCI DLA
    OTOCZENIA, TYLE IMPERATYWU DO DZIAŁANIA - ZAŁAMUJĘ SIĘ! JESTEM BEZCZYNNĄ 36
    LETNIĄ KOBIETĄ BEZ NADZIEI NA LEPSZE JUTRO.
    CZASAMI MYSLĘ SOBIE, ŻE LEPIEJ PRZEJŚĆ TĘ GANICĘ I PÓJŚĆ W STRONĘ ŚWIATEŁKA W
    TUNELU. TAM PRZYNAJMEJ DOBRY BÓG MNIE UTULI.
    KOCHANI, A JAK JEST Z WAMI?
    POZDRAWIAM WAS, BEATA (B...@G...PL)

  • 2. Data: 2002-09-15 13:27:10
    Temat: Re: BRAK NADZIEI I MOTYWACJI
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya BEATA PAWŁOWSKA!

    > SZUKACIE PRACY?
    > HM, TO SZUKAJCIE! PISZCIE, WYPEŁNIAJCIE ANKIETY JEDNA ZA DRUGĄ I
    [blah, blah]

    Ale czemu tak krzyczysz (piszesz duzymi literami). A od dyskusji to jest
    grupa: pl.praca.dyskusje, a nie ta. Tu sie ludzie maja tylko oglaszac.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-09-15 15:22:50
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Chyba musisz z kims pogadac proponuje psychoterapeute,
    Wiekszosc z nas ma takie problemy przekroczone 35 niestety to starosc w
    sensie pracy.
    Rzadko kto pracuje w wymarzonym zawodzie.chwilami czlowiek czuje ze
    przegral zycie bo co stego ze ma skonczone studia,dzienne na dobrej uczelni,
    kilka kursow duzo umiejetnosci i pracuje w sklepie za 700 zl.Ale nalezy sie
    cieszyc ze pracuje;((
    Trzymaj sie, duzo kobiet ma takie problemy..

  • 4. Data: 2002-09-15 19:14:04
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

    > POZDRAWIAM WAS, BEATA (B...@G...PL)
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Droga Beatko.
    Rusz sie troche, pochodz po oddzialach chirurgicznych szpitali, a znajdziesz
    dziesiatki klientow (pracodawcow).
    Zrob ladne wizytowki, umow sie z paroma ortopedami na prowizje i masz
    nastepnych klientow, ktorych ci beda podsylac.
    Jesli jestes dobra w tym co robisz, to naprawde nie widze problemu.
    Pozdrawiam
    Krzysztof (zootechnik :))

  • 5. Data: 2002-09-15 19:45:50
    Od: "Pawel Wimmer" <p...@p...onet.pl>

    "BEATA PAWŁOWSKA" <b...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    ŚWIATEŁKA W
    > TUNELU. TAM PRZYNAJMEJ DOBRY BÓG MNIE UTULI.

    Beata, nie bede opowiadal glodnych kawalkow w rodzaju "szukaj dalej",
    chociaz zgadzam sie z Krzysztofem co do mozliwych kierunkow poszukiwan. Sam
    nie mialem pracy przez pol roku (tylko), a choc w tym czasie napisalem
    szereg artykulow i dwie ksiazki, po tych kilku miesiacach czulem sie po
    prostu zle - wyrzucony gdzies poza nawias. Teraz mam juz prace, w tym samym
    zawodzie, czyli redachtor od komputerow :-)

    Ale ja o czym innym. Choc pracy potrzebujesz juz teraz, a przynajmniej w
    perspektywie kilku miesiecy czy roku, warto pamietac o tym, ze ten rynek
    bedzie szybko rosnac. Ludzi starszych, schorowanych, zaniedbanych przybywa
    masa, a w miare rozwoju gospodarczego coraz wiekszy bedzie popyt na takie
    uslugi. Moj 76-letni ojciec poddal sie rehabilitacji, a po kilku tygodniach
    zaklal szpetnie i zapytal sie retorycznie, dlaczego wczesniej nie wpadl na
    ten pomysl - tak jest zachwycony wynikami i tak sie swietnie czuje.

    Twoim problemem jest przejscie przez najblizszy rok-dwa. Potem bedzie coraz
    lzej.

    Prosze, nie mow o swietle w tunelu, choc doskonale rozumiem Twoja desperacje
    i nie lekcewaze jej.

    Pawel Wimmer

  • 6. Data: 2002-09-16 15:23:51
    Temat: Odp: BRAK NADZIEI I MOTYWACJI
    Od: "Gosia" <m...@p...onet.pl>

    a nie probowalas w jakiejs prywatnej klinice/ moze Medicover albo Enelmed?

    Użytkownik BEATA PAWŁOWSKA <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:am1vaq$rd8$...@n...gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2002-09-16 18:06:46
    Od: "Piotr Cywicki" <p...@p...net>

    ech ... szkoda gadac ... moze sprobujesz na wlasna reke dzialalnosci ??

    jakies ogloszenie w sieci, gazecie (drobne ogloszenia raczej tanie) ...
    poczatki sa trudne, ale lepiej pracowac dla siebie niz dawac sie
    wykorzystywac innym ;)

    pozdrawiam
    pcywicki

  • 8. Data: 2002-09-16 19:43:17
    Od: "Irena" <i...@p...onet.pl>

    Ja też teraz szukam pracy. To bardzo przygnębiające,
    ALE W KOŃCU ZNAJDĘ!!!!
    Ty, Beatko też.
    Pozdrowienia dla wszystkich szukających

  • 9. Data: 2002-09-16 20:24:01
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Pawel Wimmer" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : Pawel Wimmer
    :

    Czy jestes tym Pawlem Wimmerem co napisal kurs HTMLa dostepny na stronie
    http://webmaster.helion.pl/kurshtml?

  • 10. Data: 2002-09-18 20:29:58
    Od: "Książę Vegeta" <v...@b...net>

    > Czy jestes tym Pawlem Wimmerem co napisal kurs HTMLa dostepny na stronie
    > http://webmaster.helion.pl/kurshtml?

    to ten :), mój wujek zresztą :)))) ależ ten internet mały....

    --
    pozdrawiam
    Książę Vegeta