PracaGrupypl.praca.szukana › _Programista z doświadczeniem

  • 1. Data: 2002-09-15 11:14:25
    Temat: _Programista z doświadczeniem
    Od: "borsuk" <b...@w...pl>

    Przyjmę zlecenia

    b...@w...pl

    Wykształcenie
    -- student II roku studiów dziennych na
    Uniwersytecie Jagiellońskim - kierunek Informatyka
    -- technik elektronik - specjalność systemy komputerowe

    Znajomość
    -- C++ (programowanie w pełni obiektowe),
    biblioteki MFC, STL, środowisko VC++
    -- Turbo Pascal, Delphi
    -- częściowo Assembler i386
    -- HTML, CSS, JavaScript
    -- podstawy OpenGL
    -- język angielski techniczny
    -- matematyka, fizyka (mechanika), elektronika cyfrowa
    -- optymalizacja - w tym rekurencyjne sieci neuronowe,
    algorytmy genetyczne
    -- Word, Excel (w tym makra w VBA)

    Doświadczenie
    -- odbyłem miesięczną praktykę w siedzibie znanego radia -
    napisałem m.in. program do archiwizacji dźwięku
    -- wykonałem szereg zleceń - związanych głównie z optymalizacją,
    matematyką i wizualizacją zjawisk fizycznych

    b...@w...pl