PracaGrupypl.praca.szukanaBRAK NADZIEI I MOTYWACJI › BRAK NADZIEI I MOTYWACJI
    From: "BEATA PAWŁOWSKA" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: BRAK NADZIEI I MOTYWACJI
    Date: Sun, 15 Sep 2002 12:44:10 +0000 (UTC)

    SZUKACIE PRACY?
    HM, TO SZUKAJCIE! PISZCIE, WYPEŁNIAJCIE ANKIETY JEDNA ZA DRUGĄ I ŻYWCIE SIĘ
    NADZIEJĄ, KTÓRA PO MIESIĄCU PRZERODZI SIĘ W ROZPACZ.
    MAM PRZEPIĘKNY ZAWÓD: JESTEM REHABILITANTEM, DAJĘ LUDZIOM MOŻLIWOŚĆ
    POWRÓCENIA DO - PRZYNAJMIEJ! - PODSTAWOWYCH FUNKCJI ŻYCIA! MAŁO TEGO! KOCHAM
    TEN ZAWÓD, MIMO ŻE NIESIE ZE SOBĄ BÓL, CIERPIENIE, ŚMIERĆ. KOCHAM, KAŻDA
    OSOBA, KTÓRĄ "WYPROWADZĘ" JEST DLA MNIE ŻYCIODAJNYM TLENEM, DOWODEM NA TO, ŻE
    WARTO! WARTO WALCZYĆ O TYCH WSZYSTKICH, KTÓRYM LOS POSKĄPIŁ SWOJEJ
    ŻYCZLIWOŚCI.
    ALE! CO Z TEGO!?!?
    CO Z TEGO, ŻE CHCĘ, ŻE CHODZĘ PO RÓŻNYCH PRACODAWCACH?
    UWIERZCIE MI, MAJĄC W SOBIE TYLE PASJI DO ŻYCIA, TYLE ŻYCZLIWOŚCI DLA
    OTOCZENIA, TYLE IMPERATYWU DO DZIAŁANIA - ZAŁAMUJĘ SIĘ! JESTEM BEZCZYNNĄ 36
    LETNIĄ KOBIETĄ BEZ NADZIEI NA LEPSZE JUTRO.
    CZASAMI MYSLĘ SOBIE, ŻE LEPIEJ PRZEJŚĆ TĘ GANICĘ I PÓJŚĆ W STRONĘ ŚWIATEŁKA W
    TUNELU. TAM PRZYNAJMEJ DOBRY BÓG MNIE UTULI.
    KOCHANI, A JAK JEST Z WAMI?
    POZDRAWIAM WAS, BEATA (B...@G...PL)