PracaGrupypl.praca.szukana › ==== BANNERY REKLAMOWE - PROFESJONALNIE ====

  • 1. Data: 2006-06-19 10:09:10
    Temat: ==== BANNERY REKLAMOWE - PROFESJONALNIE ====
    Od: Bannery Reklamowe <b...@n...net>

    Projektuje i wykonuje bannery reklamowe. Potrzebujesz dobry i ciekawy
    banner reklamujący Twoją strone, produkt, usługe? Wejdź na
    www.banner.netteria.net . Bannery wszelkiego rodzaju, formatu - flash,
    gif. Legalnie. Podpisuje umowy o dzieło lub zlecenia i wystwiam do nich
    rachunek. Chętnie też nawiąże dłuższą współprce. Widełki cenowe to od 40
    do 100PLN netto! (zalezy od złożoności graficznej) Usługa na najwyższym
    poziomie. Po więcej szczegołów zapraszam na moją strone.
    Wykonałem już realizacje dla wielu dużych i renomowanych firm -
    szczegóły na stronie w zakładce "przykłady projektów"

    www.banner.netteria.net
    (kontakt mail na stronie)